Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Beetje uitleg zou ik hier wel bij willen hebben als het niet te veel moeite is
Ik zie bij de derde foto geen derde duim maar een simpele schaduwlijn over de muis van de hand.
Niks aan doen, foto is gewoon supersterk.
Alles drie goede kwaliteit.
Breng ze eens in bij www.1x.com ?
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
ik ben nu ook wel erg benieuwd naar hoe je het hebt gedaan!
Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II
De totaal foto bestaat uit 26 lagen in CS4 gemaakt.
Echter is deze plaat opgebouwd uit 3 verschillende foto's, namelijk Elsje zelf en twee verschillen foto's van water.
Door deze twee foto's toe te voegen aan de orginele foto middel door de overvloeimodus " Bleken" krijgt men een mooi verloop.
Door steeds een nieuwe laag te kopieeren van het water en deze iets aan te passen middels roteren en in een apart masker weer iets weg te poetsen valt het eigenlijk niet op dat het slecht 2 water foto's zijn.
mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag.
Thanks.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Dankzij den hof gezien. Proficiat!!
Ik vind het een ongelooflijk knap resultaat!
idem dito. Ik vind ze alle drie fantastisch mooi maar qua kunstig photoshopgehalte heeft de 3e natuurlijk een streepje voor. Proficiat...knap resultaat!
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment