Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zilver

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zilver

Geniet ervan, of niet..
    Last edited by Lennert; 24 oktober 2009, 04:17.

Re: Zilver

Zo krap in het kader en daarom net wel goed van compositie.

Comment

kwee nie Lennert.
      Je kan super bewerken maar af en toe heb ik het gevoel dat je het gewoon te perfect wil doen.
      Ik mis hier een balans. Alles wat onder het hoofd zit ziet er heel mooi uit, mooie DOF, onscherpte, tikkie ruis, een echte fine-art plaat, maar het gelaat is me te glam en te perfect gedaan.
      De schaduw, in het verlengde van de blush, is nu net een deuk in het gezicht. Het klopt niet. ALs het de blush zelf is, zit het niet op de juiste plek imho. (ik kan het verkeerd hebben maar die plek stoort me enorm)

Maar goed. Net zoals ik lekker mijn eigen ding doe (soms lekker tegendraads) moet jij ook je eigen ding doen natuurlijk. Ik heb enorm veel respect voor je werk.
      Deze vind ik gewoon wat minder. Mag toch wel he?
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

vind dit heel mooi,
        (jammer van die arm/hand).
        dan liever croppen tot net boven de arm.
        dit is proberen iets te verbergen wat duidelijk aanwezig is, en te veel afleiding geeft tenkoste van dat mooie koppie.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie zachte plaat, die deuk in het aangezicht voor mij hoort die erbij, geeft de scherpte aan van het gelaat
          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
          www.cromagnonman.be

Comment

De shaping is idd wat fel gedaan. Moet er wel bijzeggen dat het model geen make-up ophad, buiten de stuff rond haar ogen. Moet me wat leren inhouden
            Ruis zie ik wel niet?
            ff tussedoor: pic is met de ts-e90mm gemaakt, had iets te fel geshift.

Comment

Mooi model, mooie vrouw, mooie borsten.

Jammer dat je deze dan ook afschermd.
              De opname zou zeker aan kwaliteit winnen als je bvb die arm die nu haar borst bedekt naar de schouder zou brengen.

Mijn persoonlijke mening dus... maar wie ben ik...

Mvg
              -Spider-
              Bezoek ook eens Spider's Web

http://www.spidersweb.be

Comment

wederom heel mooi !
                ik zeg niet snel iets negatiefs over jou platen lennert en ik vind het zeker een mooie plaat maar idd die "deuk" vind ik ook wat raar kijken hoe het komt of hoe je het anders kan doen ,....geen idee...
                die arm voor de borsten vind ik oke als ze haar hand wat lager zou gehouden hebben , nu zie je toch een beetje tepel en voor mij hoeft dat niet bij deze plaat, verbergen en toch zichtbaar....
                of ze verbergd niks en alles zichtbaar zou ook (naar mijn gevoel!!!) mooier zijn geweest!
                let wel lennert: tot nog toe doe ik het je nog niet na hoor, ik zeg alleen hoe het hier bij mij overkomt...
                en nee ruis zie ik toch ook niet hoor ....?
                omzetting is erg goed voor mijn gevoel....

ge bent in ieder geval heel goe bezig als ge het mij vraagd, en da voor zone jonge kerel...proficiat!
                http://www.jvs-photography.be/

Comment

met de 'ruis' doel ik meer op het gebied waar het wazig begint te worden of is. (BIjv.de arm) Dan krijg je snel een ruiseffect. Snappie. Dat vind ik heel mooi trouwens.

ps.. deze week komen hier nog al wat platen voorbij waar ik veel respect voor heb. De wat meer gedurfde platen. Leuke is dat ik net een regel van iemand lees op een ander forum. Olof, je kent hem wel denk ik. Die schreef: momenteel ben ik veel meer bezig met het beeld dan met techniek' .
                  Dat zette me even aan het denken.
                  Je zou ook eens die sundaymorning serie van Herman (Dakirth) eens moeten bekijken. Als je het dan over technische imperfecties hebt
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

ik vind ondanks het "geroddel in andere topics" dat er niet alleen deze week maar gewoon in het algemeen de laatste tijd terug erg sterke platen passeren, allee das mijn gedacht he...
                    wat die ruis betreft snap ik wat je bedoeld nu hoor, en idd heb je precies dat effect,
                    en ja ik vind het zeker ook mooi hoor!
                    mooie fotografie!
                    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      vind dit heel mooi,
                      (jammer van die arm/hand).
                      dan liever croppen tot net boven de arm.
                      dit is proberen iets te verbergen wat duidelijk aanwezig is, en te veel afleiding geeft tenkoste van dat mooie koppie.
                      grt,bouk.
                      Ik volg de mening van Bouk. Is een zeer mooi kopje en dit wordt wat teniet gedaan. Graag een crop of iets sensueler bloot imho.

Jakke
                      Canon en glas
                      www.jakke16.be

Comment

mooi plaatje Lennert

grtjs,

jeannot

Comment

Lennert , weer eentje die past in mijn denkwereld , maw mijn fotografiestijl .
                          Mooi en af voor mij
                          Fotografische groeten
                          Patrick

Comment

De plaat geeft mij het gevoel of ze haar tepel wil verbergen maar uiteindelijk mislukt.

Desalnietemin heeft het model een geweldige look en prachtige bewerking van de plaat.
                            | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                            | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
                              De plaat geeft mij het gevoel of ze haar tepel wil verbergen maar uiteindelijk mislukt.

juist daarom is ie zo mooi

grt frank

Comment

Working...
                              X