Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hij is niet slecht, maar je hebt een van de mooiste modellen uit Nederland voor je lens gehad, ik mag toch hopen dat je nog andere, betere platen hebt gemaakt?
Ben erg benieuwd!
Mooie plaat, enne de kleuren versie vind ik net iets sterker.
Muggezift modus aan: Hij was misschien nog net iets mooier geweest als het licht wat lager had gestaan. Muggezift modus off
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Vraagje : hoe breng je zo'n shot eigenlijk aan?
Hoe stuur je het model aan; in welke mate komt de beweging van het model (hoofd bewegen) of van een ventilator, enz
Vraagje : hoe breng je zo'n shot eigenlijk aan?
Hoe stuur je het model aan; in welke mate komt de beweging van het model (hoofd bewegen) of van een ventilator, enz
Thx
De houding en pose van het model was statisch. Ik heb haar zo neergezet. De visagiste heb ik aan de linkerkant van het model gezet met een ventilator en toen 10 beelden geschoten. DIt zijn de zogenoemde lucky shots waarbij je mazzel moet hebben dat het haar net goed vliegt/valt.
Comment