Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pool

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• pool

eentje in kleur en eentje in zwart-wit, wat vinden jullie het best voor deze reeks?

Re: pool

Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk bericht
    eentje in kleur en eentje in zwart-wit, wat vinden jullie het best voor deze reeks?
    Dat is een vraag die misschien beter past in beoordeling.
    Maar ik ben van mening dat beide wel kan als ze net dat iets anders afgewerkt worden.
    In ZW met wat meer contrast kan het wel iets hebben, dan wordt het een beetje old fashion, en in kleur als ze wat meer contrast hebben iets minder gesatureerd en iets donkerder. Maar natuurlijk jij hebt de opnames gemaakt en jij weet wat het best past bij de sfeer die er was.

Hierbij een voorbeeld van hoe ik ze zou afwerken:

(Als je dit liever hebt haal ik de voorbeelden wel weer weg)
    Last edited by photogRAF; 6 augustus 2009, 10:57. Reden: aanpassing link foto's
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
      Dat is een vraag die misschien beter past in beoordeling.
      Maar ik ben van mening dat beide wel kan als ze net dat iets anders afgewerkt worden.
      In ZW met wat meer contrast kan het wel iets hebben, dan wordt het een beetje old fashion, en in kleur als ze wat meer contrast hebben iets minder gesatureerd en iets donkerder. Maar natuurlijk jij hebt de opnames gemaakt en jij weet wat het best past bij de sfeer die er was.

Hierbij een voorbeeld van hoe ik ze zou afwerken:

(Als je dit liever hebt haal ik de voorbeelden wel weer weg)
      hey Raf, bedankt voor de reaktie, maar ik kan jammer genoeg jou versie niet zien, kan je deze nog eens opnieuw posten, had heel graag eens het verschil gezien, alvast bedankt

Comment

zwartwitversie is de beste, maar dan omdat de pose in de kleurversie helemaal niet flatterend is voor het model.
        Het lichaam lijkt daar wel een vormloze klomp.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          zwartwitversie is de beste, maar dan omdat de pose in de kleurversie helemaal niet flatterend is voor het model.
          Het lichaam lijkt daar wel een vormloze klomp.
          ja, daar heb je wel gelijk in, het is dan al een ietsjes molliger model, en het kleedje dat ze aan had was zo heel wijd van boven en doordat ze zich buigt viel dit dan heel wijd uit.

Comment

tweede een mooie.
            de eerste een slechte keuze die pool voor dit model, houding en stand van de handen lijkt nergens op.
            volgende keer maar een andere sport nemen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              tweede een mooie.
              de eerste een slechte keuze die pool voor dit model, houding en stand van de handen lijkt nergens op.
              volgende keer maar een andere sport nemen.
              grt,bouk.
              je hebt gelijk, hoe meer ik er zelf naar kijk, hoe minder ik de foto vind, ze komt hier echt heel zwaar over.
              groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk bericht
                hey Raf, bedankt voor de reaktie, maar ik kan jammer genoeg jou versie niet zien, kan je deze nog eens opnieuw posten, had heel graag eens het verschil gezien, alvast bedankt
                hey, nu zie ik ze, en die zwart-wit is inderdaad veel beter hoe jij ze hebt afgewerkt, er zit veel meer pit in, buiten dat het model er zwaar uit ziet, maar dat ligt aan de kledij en de pose, daar ga ik toch wel moeten op letten, thankx

Comment

Leuke fotos, alleen vind ik de pose bij de 1ste helemaal niet mooi en het flatteert haar niet echt. Zo met haar arm naar voren.
                  Waarom geen combinatie doen bij de 2e foto ? Zwart-wit en kleur ?
                  Alles zwart-wit en alleen haar haar wat van haar kleur behouden. Wel niet te fel.
                  Zo ros kan mss iets speciaal geven op foto hè.
                  Het ligt mss aan mij, maar als ik zo eens vluchtig naar die 2e foto kijk, dan vind ik dat ze wat weg heeft van Paris Hilton (zij het in een iets zwaardere versie) (die ogen, die lach, ...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beatbrother Bekijk bericht
                    Leuke fotos, alleen vind ik de pose bij de 1ste helemaal niet mooi en het flatteert haar niet echt. Zo met haar arm naar voren.
                    Waarom geen combinatie doen bij de 2e foto ? Zwart-wit en kleur ?
                    Alles zwart-wit en alleen haar haar wat van haar kleur behouden. Wel niet te fel.
                    Zo ros kan mss iets speciaal geven op foto hè.
                    Het ligt mss aan mij, maar als ik zo eens vluchtig naar die 2e foto kijk, dan vind ik dat ze wat weg heeft van Paris Hilton (zij het in een iets zwaardere versie) (die ogen, die lach, ...)
                    zal da eens proberen met kleur en zww.
                    Maar Paris Hilton! Dat denk ik niet....., zie daar toch geen gelijkenis in, ik zie haar daarvoor te veel, das mijn schoonzusje, greotjes

Comment

Indien je de rug niet had meegenomen op de foto, was de foto (veel) beter geweest. Het mee fotograferen van de rug, accentueert het 'volle' van het model.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beatbrother Bekijk bericht
                        Waarom geen combinatie Zwart-wit en kleur ?
                        Zwart wit met daarin een kleuraccent is het slechtste dat je ooit kan doen in de betrachting om iets speciaal te bekomen. Zeker niet doen.
                        Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
                          Zwart wit met daarin een kleuraccent is het slechtste dat je ooit kan doen in de betrachting om iets speciaal te bekomen. Zeker niet doen.
                          heb het inderdaad geprobeerd, en je hebt gelijk, het trekt op niks, euhh

Comment

Working...
                          X