Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi model en zeer knappe fotos. :d
Enkel die bloemen hoeven voor mij niet op die laatste, maar dat is voor mij persoonlijk.
Ik ben zo geen bloemliefhebber.
spijtig dat dit de laatste zijn van Gwenny, iets wat mooi en goed is daarvan wil je steeds meer he ...
ook deze zijn weer heel erg goed met voorkeur voor de tweede , alleen wel raar die verdikking hmmm ribben kan niet hoor maar wat dan wel, 2 bollen vet ook nogal twijfelachtig als je haar tenger figuurtje ziet
spijtig dat dit de laatste zijn van Gwenny, iets wat mooi en goed is daarvan wil je steeds meer he ...
ook deze zijn weer heel erg goed met voorkeur voor de tweede , alleen wel raar die verdikking hmmm ribben kan niet hoor maar wat dan wel, 2 bollen vet ook nogal twijfelachtig als je haar tenger figuurtje ziet
Noel help je even dit raadsel op te lossen?
mvg
jvs
Ikzelf gok op een naar beneden geduwde BH maar ik ga het haar bij de eerstvolgende gelegenheid zelf vragen. Meen me te herinneren dat bij een van de outfits de BH zichtbaar werd en ik haar hier op opmerkzaam maakte omdat het dikwijls een goede foto naar beneden haalt. Er komt in ieder geval nog een 2e shoot soon ...
Het is weldegelijk de ribbekas van het model. De valse ribben, als ik mij niet vergis. Door het strijklicht krijgen ze meer vorm. En daar is niks mis mee, straks krijgen al die knappe dames nog meer complexen.. Knappe, zomerse platen van een prachtig model. Kan niet kiezen tussen 2 en 3 Ps: Bij mijn weten kan de long bij inademing onder de ribbekas als boven het sleutelbeen komen. Maar vooraan niet.
Comment