Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beach

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beach

wel mensen nu heb ik jullie hulp eens nodig ik geraak er namelijk niet uit welke bewerking het beste past voor deze reeks die ik gemaakt heb onlangs laat jullie ongezouten mening nu maar eens los

nr 2

Re: Beach

Foto 1 met wat meer lekere zachte schaduwval
    En dan ook dat topje van het kopke erop
    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Beide zijn niet perfect. De tweede is mij beetje erover en vooral té koud van kleur om een strandfoto te zijn. Maar bij de eerste scheelt er iets met de schaduwen, die zijn misschien iets teveel opgelicht, het is nu noch mossel noch vis.

Dus misschien iets tussen de beide in, minus de blauwe zweem van de tweede.

Ze lijkt door de belichting ook meer voor een green screen te staan, dan echt op het strand zelf... m.a.w ze lijkt los te komen van achtergrond. Vooral dan in het eerste plaatje - waar het model het mooist op staat, maar haar lage contrast is in hoog contrast met het hoog contrast op de achtergrond

Comment

No1 vind ik qua eindresultaat model het mooist. Maar door een 'verkeerde' ratio omgevinslicht en flits krijg je het opplak effect.
        Lees verkeerd niet als verkeerd omdat het soms bewust gedaan wordt en ook mooi wordt gevonden.
        Mijzelf stoort het niet zo, maar hier zul je veel tegenstanders van dit effect vinden.
        Je zou de achtergrond nog wat kunnen aanpassen om het geheel meer in balans te krijgen maar ik denk dat heel veel mensen al heel blij zouden zijn met een plaat zoals no1

2 mag van mij in de prullie, is gewoon to much.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

nummer 1 zonder twijfel
          http://www.melissavanbelle.be

Comment

Mijn ongezouten mening is dat jij altijd proffesioneel gefotografeerde onderwerpen hebt en dat je er dan altijd iets stuntiligs mee doet. Zit daar meer achter!!!!!
            Robby
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

Comment

intrigerende eerste hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Wat betreft de afwerking vind ik N°1 het best, de techniek van belichten is iets waar je zoals al eerder gezegd voor bent of niet maar ik vind het wel goed.
                Wel had ik het licht wat hoger geplaatst zodat haar gezicht iets meer licht zou krijgen en het lichaam wat minder, nu stoort het een beetje dat het meeste licht op de buik valt en de schaduwen afkomstig zijn van een lage lichtbron.
                Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Zoveel opleiding en ervaring en dan 2 stuntelige platen presenteren. Ik zie er niks showcase aan. Deze passen perfect in de categorie : Lachen met Jim.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ids Bekijk bericht
                    Zoveel opleiding en ervaring en dan 2 stuntelige platen presenteren. Ik zie er niks showcase aan. Deze passen perfect in de categorie : Lachen met Jim.
                    Deze zin "Deze passen perfect in de categorie : Lachen met Jim" is er teveel aan.
                    Robby

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                      Deze zin "Deze passen perfect in de categorie : Lachen met Jim" is er teveel aan.
                      Robby
                      Eerlijk gezegd vind ik de hele opmerking van IDS er teveel aan

Ik zie niks stunteligs aan deze platen behalve een zoveelste stuntelige opmerking van een nieuwkomer die iets moet zeggen om te moeten zeggen

Het maakt niet uit hoeveel opleiding en ervaring je hebt. Zelfs de beste onder ons doen wel eens een stap terug om dan ineens met 3 sprongen voorwaarts te gaan.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                        Eerlijk gezegd vind ik de hele opmerking van IDS er teveel aan

Ik zie niks stunteligs aan deze platen behalve een zoveelste stuntelige opmerking van een nieuwkomer die iets moet zeggen om te moeten zeggen
                        Het was robbydorine die het werk van Jim eerst stuntelig noemde.
                        Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                        Mijn ongezouten mening is dat jij altijd proffesioneel gefotografeerde onderwerpen hebt en dat je er dan altijd iets stuntiligs mee doet. Zit daar meer achter!!!!!Robby
                        Hij gooit er dan nog een rare en ernstige insinuatie achter ook, benieuwd wat hij daar mee bedoelt.

Vind ik persoonlijk ook niet echt gepast.

Comment

Eerst, kinderachtige opmerkingen, waarom? Is voor niets niet nodig.

Ik persoonlijk vind het nu eens een plaat die, in tegenstelling tot vorige Jim-foto's niet, overdreven geshoped is.
                          Een typische magazine-foto zonder te overdrijven, van mijn part kan hij op de voorpagina.

Heb het ook niet zo direct op het loskomen van de achtergrond, maar voor "showing van het model" is hij absoluut goed gemaakt.

Een beetje spijtig van de schaduwen, had hem liever iets egaler gezien, de schaduwen niet volledig wegflitsen, maar ietske minder hard aanwezig.

Oh, een keuze, wel, ik ga voor 1, meest naturel van de 2.

Keeping up this good work.

Comment

Twee mensen tesamen en je hebt twee meningen vier mensen tesamen en je heb vier meningen en zo gaat dat verder. Hier op BD moeten we elkaars mening respecteren. Ik vind het gepruts, een ander vind dat niet. Is daar iets fout mee. Bij gaat het er om dat jim steeds mooie proffessioneel getrokken modellen heeft maar dat voor mij het compo gepruts is. Iemand die zo proffessioneel de modellen kan fotograferen waarom kan dan het compo of bewerkingen niet beter. Daarom vraag ik "zit daar meer achter" omdat het bij mij opvalt. Ik denk dat de enige die daar kan en mag op antwoorden deTS is.
                            En laten we ons verder op de foto's concentreren.
                            Robby

Comment

Ik had het op ids hoor, niet op jou.

Comment

Working...
                              X