Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sja...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sja...

Tja...ik kom morgen nog eens terug.

Je lijkt me hier totaal een andere weg in te zijn geslagen, niet helemaal mijn persoonlijke smaak maar als ik dan toch wat langer kijk dan denk ik...Die keukenbouwer heeft het toch weer voor elkaar. Knappe plaat.
    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
      Tja...ik kom morgen nog eens terug.

Je lijkt me hier totaal een andere weg in te zijn geslagen, niet helemaal mijn persoonlijke smaak maar als ik dan toch wat langer kijk dan denk ik...Die keukenbouwer heeft het toch weer voor elkaar. Knappe plaat.
      nee hoor, geen andere weg. Dit ontstond door puur toeval nadat ik naar stofjes op mijn sensor op zoek was Ik vond het effect wel wat hebben.

DIt soort fotos moet je ook niet technisch beoordelen want hieraan is alles fout.
      Hier geldt gewoon.... you like it.. or you don't like it

Thanks all voor het kijken en reageren.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Sorry MAx, Dit is het geheel niet voor mij, zou ik geneens hier durven posten met zo'n uitgebrand shirt.
        De rest is wel lekker als idee en compo.
        Zal ik zeker een keer gebruiken.
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

lekker plaat,

overbelicht hemd
          dichtgelopen broek
          bizarre plaatsing van flits

en toch heeft de foto iets
          scherp waar ie scherp moet zijn
          details in de hoed
          en op de brettellen (hoop dat dit verstaanbaar is voor iedereen vind gelijk niets beters)

al bij al vind ik hem wel goed hoor, blijf er iets lange naar zien.
          nikon stuff

Comment

Ik vind het een heel mooie plaat. Technisch klopt er geen bal van, maar de dynamiek die het geheel uitstraalt, is super. Ik volg wel over die linkervoet: als je die op een of andere manier aan je model zou kunnen teruggeven, dan zou de plaat voor mij gewoon compleet af zijn...
            Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Helaas ben ik maar een nieuwkomer waarvan je liever geen commentaar hebt, bij deze dus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ids Bekijk bericht
                Helaas ben ik maar een nieuwkomer waarvan je liever geen commentaar hebt, bij deze dus.
                Bij deze foto maakt het me geen ruk uit wat je zegt

Maar aan comments die nergens op slaan heeft niemand iets. Dus als je iets zinnigs te zeggen hebt ... ga je gang
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

inderdaad zeer discutabel misschien, maar 'k vind dit een unieke plaat. Ik ken niet veel van kunst maar ik vind dat dit er toch wel onder valt hoor... knap gedaan man!!
                  [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

mooie orthochromatische benadering

greets
                    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                    www.korandoke.be

Comment

Working...
                    X