Dit is allicht opgenomen met constante belichting en snelle torsie van het model en is wel vatbaar voor verdere proefuitvoeringen in de studio.
Een beter resultaat kan evenwel bekomen worden door een stroboscopische verlichting, al dan niet met tussentijdsonderdrukking en geprogrameerde sequentie.
Indien niet met electronenflits kan gewerkt worden dan is een similiresultaat nog bereikbaar met onderbroken continu lichtbron waarvoor een afscherming geplaatst wordt met tussendoorbelichting (afdekplaat, schakelaar, traagdraaiende propeller, enz..)
Dit zijn enkele studio trukjes van de analoge periode toen PS-ziekte nog niet bestond.
Zo verder graag.
Dit is iets dat ik heel erg leuk vind. 't Is eigenlijk eenvoudig van concept, maar 't kan, zoals hier, heel mooie resultaten geven. Het enige dat ik mis, is de vierde arm, maar verder vin 'k het een hele mooie.
Kan ik ook zeer smaken.
Zeer mooi resultaat ook. Alsof twee nimfen aan het dansen zijn.
Spelen met licht en tijd ipv muis en scherm.
Kleine opmerking, vind het onderaan iets te krap - als ik goed kijk, valt er zelf een stukje van het schim net buiten de foto, wat beetje jammer is qua kadrage.
Comment