Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
foto 1 vind ik het gekozen standpunt toch maar niets ,Beide foto's hebben wat te veel contrast .De ogen zijn niet detailrijk genoeg.
Op foto twee zou ik dat zwart op de t-shirt wat vervagen.
Ps een spatie tussen de foto's laat het geheel makkelijker kijken .
Foto 2 vind ik een heel goed compositie. Wellicht is het een crop, maar het blijft een goede.
De tweede foto geeft uitstekend de emotie weer van Anne-Marie. Een dikke pluim voor het resultaat. Technische kwesties worden bij zo'n goede compositie van minder belang.
Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van BelleBekijk bericht
camerastandpunt vind ik hier ook niet verkeerd.
Scherpte mocht wel op de ogen gelegen hebben bij 1 ipv van op de mond
grtjes
Waarom ? Waar zit het meest expressie in deze foto ? In die donkere piepers of in de mond ?
Als men van camerastandpunt mag afwijken, waarom dan niet van scherpstelpunt ?
Denk je die foto eens alsof de ogen scherp zijn, en de mond niet... wordt hij dan beter ?
Ik heb er alleszins mijn twijfels over...
Leuke, ongedwongen plaatjes. Soms moet het gewoon niet meer zijn.
Comment