Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Pas op met naakt op foto's van kinderen. Ze zijn streng tegenwoordig want ik vind de eerste op het randje.
Gelieve ook te vermelden waarom iets goed of slecht is dit is SC
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
mag ik vragen hoe je dat bij het kader heb gedaan met zijn arm? Ik wil dat ook graag, ben een beginnen met photoshop en heb al zitten puzzelen. Maar kom er niet uit
Sony A77+A700;Tamron90F/2.8 Macro;Sony16-50F2.8;Sigma100-300F4
mag ik vragen hoe je dat bij het kader heb gedaan met zijn arm? Ik wil dat ook graag, ben een beginnen met photoshop en heb al zitten puzzelen. Maar kom er niet uit
das helemaal niet moeilijk hoor: zal het eens proberen uit te leggen:
dus je hebt je fotolaag en daarbovenop maak je een nieuwe laag aan, waar je dan met een hard penseel je volledige lijn tekent, en op deze laag, maak je dan een laagmasker aan, en schilder je in je laagmasker de delen van de lijn die je weg wilt met een zwart penseel.
hopelijk begrijp je het, anders laat je het maar weten, groetjes
bedankt voor de uitleg! ik ben eigenlijk altijd voornamelijk bezig met dingen uitknippen enzo dus dit is weer wat anders. Ik heb het uiteindelijk anders gedaan. met een penseel kan ik alleen lijnen uit de hand trekken en die worden dan schots en scheef dus nu heb ik gewoon harde lijnen getekend en dan die weg gegumt op de juiste plekken. maar door het zoeken naar de penselen ben ik daar dus achter gekomen.....zoals je ziet weet nog maar heeeeeeeel weinig.
Bedankt voor de tip want ben wel weer stuk wijzer geworden......
Sony A77+A700;Tamron90F/2.8 Macro;Sony16-50F2.8;Sigma100-300F4
Comment