Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lolly

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• lolly

Octagonsoftbox linksvoor kind op f8 en rechtsachter ook softbox op f 5.6

Re: lolly

Wat een traktatie!!!!! Het plezier spat mijn scherm af
    Als ik moet kiezen ga ik voor foto nr 3...de compo...de luier met lolly Helemaal af!

Comment

eerste heel mooi.
      drie keer blauw: petje, ogen, lolly.

Comment

Heel mooi hoor. No3 is om te smullen

(wat ik zelf ietsie minder vind is de snelle overgang naar onscherpte.)
        Je schiet met 130mm x cropfactor D80 en dat is op het lichaam van de kleine goed te zien.
        Ben zelf ontzettend voorstander van medium tele bij portretten maar hier vind ik het zelf iets minder. )
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

bedankt voor de reacties, was wel plezant met de kleine knul! En hij plakte van top tot teen, da vond hij nog leuker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk bericht
            bedankt voor de reacties, was wel plezant met de kleine knul! En hij plakte van top tot teen, da vond hij nog leuker
            Geweldig he dat plakken.De spontaniteit van een kind.
            Opnames geslaagd vind ik..Die derd is inderdaad om van te snoepen.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Enorm leuke en spontane serie. Met name die tweede opname heeft mij getroffen.

Is die softbox niet iets te groot voor dit soort opnamen? De pupil verdwijnt bijna achter de weerspiegeling van die box.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
                Enorm leuke en spontane serie. Met name die tweede opname heeft mij getroffen.

Is die softbox niet iets te groot voor dit soort opnamen? De pupil verdwijnt bijna achter de weerspiegeling van die box.
                ja, daar kan je wel gelijk in hebben, maar ik fotografeer momenteel in mijn garage van 3 op 5m en die softbox blijft daar gewoon staan op die plaats, omdat alles nogal krap is, we zijn aan het kijken om te verhuizen, want ik zou mijn eigen studio willen, en dat moet dan wel iets groter, nu moet ik nog wat zo verder foefelen, maar je hebt gelijk

Comment

Working...
                X