Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
smoothy
Collapse
X
-
-
Re: smoothy
Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk berichtMet goed veel soep voor de brave BD zielen.
Maw.. sommige platen kunnen over the top zijn en toch mooi.. en andere zijn over the top en kunnen voor mij de prullie in.
Maar ik ben het met je eens dat er een hoop mensen rondlopen die idd PS als de staart van de duivel zien, zoals jij het zo mooi schreef
Dit is een prachtbeeld
(Enige ziftpuntje zou voor mij zijn mss de 2 highlights naast haar neusvleugels wat aanpassen, en die opvallende op haar kin, maar dat is persoonlijk)Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtIk had je opmerking al bij 'blue sea' gelezen ... feit is... je kunt koken... of niet
Maw.. sommige platen kunnen over the top zijn en toch mooi.. en andere zijn over the top en kunnen voor mij de prullie in.
Maar ik ben het met je eens dat er een hoop mensen rondlopen die idd PS als de staart van de duivel zien, zoals jij het zo mooi schreef
Dit is een prachtbeeld
(Enige ziftpuntje zou voor mij zijn mss de 2 highlights naast haar neusvleugels wat aanpassen, en die opvallende op haar kin, maar dat is persoonlijk)
en ja die highlights had ik nog niet op gelet.. thx :-)poof
Comment
-
Yeah, love it : Rani passeert in heel veel standaard portretjes : dit springt er ver boven uit Minpuntjes die madmax aanhaalt kunnen m.i. snel worden bijgewerkt...Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debby Bekijk berichtWow, echt een prachtbeeld!
Comment
-
Simonisme: Met goed veel soep voor de brave BD zielen.Simonisme: eentje geeft een commentaar.. en zover ik maniac "ken" in zijn post gedrag is dit met goede bedoeling.. of wel doe je iets met die comment ofwel ga je niet akkoord.. ieder zijn goed recht.
Dan komen de kar springers.. die de comment in het oneindige gaan anaalizeren.
Als volgt het gros van de BD bezoekers die photoshop als de staart van de duivel beschouwen.. Die eigenlijk te dom zijn of te oud of niet mee willen met hun tijd en dus elke geshopte foto maar bekritiseren..
sja...wat valt er na zo'n houding van TS voor mij nog te zeggen?
Deze brave BD ziel onthoud zich maar van commentaar...aangezien BD-ers als ik door de TS gezien worden als kar springer, dom en oud en niet meewillend met de tijd.
Gelukkig vind je jezelf niet bevooroordeeld jegens HET GROS op BD (zie topic Blue sea)
Ik vind je gezaag hierover zeer vervelend eigenlijk :Met goed veel soep voor de brave BD zielen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtMaar ik ben het met je eens dat er een hoop mensen rondlopen die idd PS als de staart van de duivel zien, zoals jij het zo mooi schreef
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtTS had het over het gros van de BD-ers....dat kun je toch niet met hem eens zijn?
Zie die op de kar springen zijn niet minder of beter dan anderen en andersom..
..
BTW:: Deze foto is een super plaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk berichtMet goed veel soep voor de brave BD zielen.
Comment
-
Fantastisch!
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment