Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

**Precious Moments**

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: **Precious Moments**

Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
    Jammer van die mist langs het linker- en rechter kader van de foto. De foto heeft dat niet niet nodig, is al mooi genoeg.
    vond ik ook wel, had em graag ook zonder gezien.
    toch nu al topplaat voor mij hoor.
    Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

Wat erg mooi zeg. Ik bewonder je foto's. Deze gooit heel hoge ogen
      JM

Comment

Dank jullie wel, ik ben enorm blij dat de meeste van jullie de foto mooi vinden. Ook bedankt voor de opbouwende kritieken
        Ik ben maar eens heel eigenwijs. Meestal volg ik Robby en pas ik mijn foto's aan...maar deze laat ik zoals hij is. Het nevelige aan de kanten vind ik bij de foto horen. Eigenlijk gebruik ik nooit dit soort effecten, maar hier bevalt het me wel. (sorry Robby)

Comment

Re: --Precious Moments--in white 2

Oorspronkelijk geplaatst door rudi j Bekijk bericht
          om jaloers op te zijn! Zulke prachtige foto's.
          Wat een uitstraling: Subtiel, zacht, teder...
          kan me daar ook in vinden hoor.......gewoon prachtig.:g
          Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

Comment

deze vind ik de mooiste

groetjes

Sam

Comment

Thanks Sam, alhoewel ik ben gaan twijfelen aan het nevelige effect aan de kanten....ik geloof dat de sommige BD-ers het niet echt geslaagd vinden. Ik moet dat eens onder de knie gaan krijgen

Comment

Working...
              X