Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie opname maar vind het meer een plaat. Het is mijn persoonlijk smaak maar voor mij is deze te oppervlakkig.
Eerste indruk die ik krijg is wow..Maar als ik iets langer kijk dan begin ik me te storen aan de ruis,de peircing en de toning..Tja smaken verschillen maar dat neemt niet weg dat je altijd weer steengoede compos levert.En niet alleen dat.
Ik ben geen expert en ik spreek gevoelsmatig..Ik hoop dat je het waardeerd.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Maar ik vind hem erg plat ogen...misschien iets meer schaduw rond haar neus en beenderen in de hals? Of het moet je bedoeling zijn geweest dat er geen schadwen te zien zijn.
Kan me niet echt bekoren.
Dergelijke bewerking heb je al eerder getoond, en ik vind dat je deze bewerking maar karig mag gebruiken.
Foto oogt plat, effecten van oververscherping met dan haren met halo's en desondanks geen scherpte in de ogen.
Comment