Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat ziet er goed uit hoor Monica! En idd: twee leuke modellen
Ik mis alleen een beetje contrast in de foto. Het zou voor mij de kleuren / het geheel wat meer power geven.
Edit: dat laatste is een kwestie van smaak. Ik heb graag contrast in mijn foto's maar het zachte past hier ook wel.
Uhu...Ik heb een versie waar het contrast hoger is, maar dan is het sfeertje weg wat ik wilde bereiken....sereen,zacht en wit.
Maar ik kan me je opmerking heel goed voorstellen, ik heb er ook over getwijfeld. Bedankt voor het meedenken
@Vinnydizzy...LOL. Ik besef dat ik wat trutterige foto's maak dan de meeste andere leden (zeker de mannen ) Ik kan het niet helpen....het is wel een beetje waar mijn hart ligt. Nu vind ik de foto's van Anne Geddes wel erg over de top, maar die richting trekt me wel. Hihi....van mijn jongste dochtertje Ella (2) heb ik idd ook 'zo'n foto gemaakt in een bijenpakje met atributen...rofl.
Dank jullie wel voor de positieve opmerkingen, daar word ik wel blij van.
Maar wat vinden jullie van de lichtopstelling? Ik heb nog wat moeite om een witte achtergrond mooi uit te lichten...tussen de ruggetjes van de meiden is het net op het randje. Tips zijn van harte welkom.
heel mooi, trouwens knappe dochterkes, ze worden zeker en vast fotomodel, en op tijd mama's privé modellekes, kheb er ook zo 2 thuis, komt altijd van pas!
In tegenstelling tot de rest van de opname vind ik dat de gezichtjes van de girls van rechts wel wat veel licht gekregen hebben.
ik weet wat je bedoelt...dat is de lamp voor het witte doek,maar die straalde ook behoorlijk door richting mijn middelste dochtertje (links op de foto) Volgende keer maar iets minder Watt gebruiken. Die neem ik mee Peterdep
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Dat gaat nogal een gang met die fotos van U Monica...En Hij zag dat het goed was...
ja hihi, 3 maanden geleden zag je niet scherpe beestjes en kinderen op de trampoline LOL Maar er is ook zoveel te lezen over fotografie en vandaar uit probeer ik maar van alles.
De nieuwe lens helpt ook hoor Pascal...alles is gewoon lekker scherp
Dank voor je lieve woorden en die droge opmerking: HIJ zag dat het goed was....die houdt men er wel in he?
Comment