Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie hoor.
Als je onderaan (en misschien bovenaan een beetje) wat cropt, dan vind ik dat het spel van contrasten en (a)symmetrie nog sterker eruit komt. 't is misschien een optie...
Al is dat modellen gedoe een vreemde wereld voor mij, elke keer bleef ik naar deze foto kijken. Dat laatste zindeel is belangrijk, ik keek naar een boeiende foto en niet naar een plastieken madam. Goede foto en met het gevaar nu wat platjes te worden. Zij heeft er zelfs geen borsten voor nodig.
Als je onderaan (en misschien bovenaan een beetje) wat cropt, dan vind ik dat het spel van contrasten en (a)symmetrie nog sterker eruit komt. 't is misschien een optie...
Inderdaad met de S van symmetrie (kroppen tot waar het witte hemdje eindigt).
Voor het overige is het een prachtige foto met een doordachte compositie.
Ik vind dit een heel mooi beeld, en vooral door de compo, de lijntjes, die regelmatig terugkomen en parallel staan, de schaduwwerking en de afwerking. Muggenziftend... 1 minpuntje : mond en kaaklijn die samenvallen, stoort lichtjes.
Comment