Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nakita with old suitcase

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nakita with old suitcase

Edit Mod : De 1e foto is groter dan de toegestane 400kb en derhalve verwijderd. Middels de "aanpassen" knop kunt u deze tekst weghalen en een correcte versie terugplaatsen.

Last edited by Hanske; 25 juli 2009, 06:32.

Re: Nakita with old suitcase

Wederom 3 mooie platen...
    Ik vermoed dat er aan het model weinig gephotoshopt is en.............ik vind het prachtig ! Eindelijk nog eens iets "naturel" i.p.v van zo'n plastieken barbievelleke.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strupie Bekijk bericht
      Wederom 3 mooie platen...
      Ik vermoed dat er aan het model weinig gephotoshopt is en.............ik vind het prachtig ! Eindelijk nog eens iets "naturel" i.p.v van zo'n plastieken barbievelleke.
      Naturel is straight out cam Hier is wel degelijk aan gesoept of het model heeft last van behoorlijke bloedarmoede

Maar goed. Toning en desatureren van de huid is persoonlijk en vind ik hier niet zo mijn ding, maar fototechnisch ziet het er heerlijk uit Mooie sfeer, locatie en styling.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

toffe plaatjes maar het soepwerk kan zeker beter denk ik , doen wel afbreuk aan de anders mooie platen
        http://www.jvs-photography.be/

Comment

mooie laatste maar, dan zonder armband/horloge.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            Naturel is straight out cam Hier is wel degelijk aan gesoept of het model heeft last van behoorlijke bloedarmoede

Maar goed. Toning en desatureren van de huid is persoonlijk en vind ik hier niet zo mijn ding, maar fototechnisch ziet het er heerlijk uit Mooie sfeer, locatie en styling.
            hey, het is door de bewerking dat ze er bleker is gaan uitzien. Kheb 2 kleurlagen gedaan met daartussenin een zwart-wit laag en op de bovenste kleurlaag heb ik de modus op zwak licht gezet, vandaar.....
            Ik vond het zelf eens wat anders zo, vond het bij deze locatie wel passend, greetz

Comment

Wat mij vooral onmiddelijk opvalt is het "overall" te kort aan scherpte op het gezicht.
              niet tegenstaande een goed begin
              http://www.melissavanbelle.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Ik had het vooral over dat extreem wegwerken van elke oneffenheid in de huid...
                Voor de rest zal er hier en daar wel wat aan bewerkt zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk bericht
                  Ik vond het zelf eens wat anders zo, vond het bij deze locatie wel passend, greetz

En zo hoort het ook. Ik doe niet anders
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
                    Wat mij vooral onmiddelijk opvalt is het "overall" te kort aan scherpte op het gezicht.
                    niet tegenstaande een goed begin
                    Dit zou ik nu graag eens beter omschreven zien, het valt mij hier regelmatig op dat men spreekt van gemis aan scherpte hoewel ik hiervan niks zie op mijn monitor (ik heb een goeie) en er ook bij het laatste nazicht (enkele weken geleden, niks aan mijn ogen scheelde.
                    Ik vind de sfeer van de beelden heel goed, het kleurenpallet zorgt zoals (vermoedelijk) bedoeld voor een bepaalde sfeer.
                    Het enige wat mijn een beetje stoort is in de eerste (zijn er maar 2 zichtbaar) de kleine zwarte spie rechts bovenaan die een beetje teveel mijn aandacht trekt, en zoals Bouk al aangaf zit die polshorloge ook niet helemaal op haar plaats.
                    Sfeervolle prenten waar je meer dan eens naar kan kijken.

Comment

Working...
                    X