Edit Mod : De 1e foto is groter dan de toegestane 400kb en derhalve verwijderd. Middels de "aanpassen" knop kunt u deze tekst weghalen en een correcte versie terugplaatsen.
Wederom 3 mooie platen...
Ik vermoed dat er aan het model weinig gephotoshopt is en.............ik vind het prachtig ! Eindelijk nog eens iets "naturel" i.p.v van zo'n plastieken barbievelleke.
Wederom 3 mooie platen...
Ik vermoed dat er aan het model weinig gephotoshopt is en.............ik vind het prachtig ! Eindelijk nog eens iets "naturel" i.p.v van zo'n plastieken barbievelleke.
Naturel is straight out cam Hier is wel degelijk aan gesoept of het model heeft last van behoorlijke bloedarmoede
Maar goed. Toning en desatureren van de huid is persoonlijk en vind ik hier niet zo mijn ding, maar fototechnisch ziet het er heerlijk uit Mooie sfeer, locatie en styling.
Naturel is straight out cam Hier is wel degelijk aan gesoept of het model heeft last van behoorlijke bloedarmoede
Maar goed. Toning en desatureren van de huid is persoonlijk en vind ik hier niet zo mijn ding, maar fototechnisch ziet het er heerlijk uit Mooie sfeer, locatie en styling.
hey, het is door de bewerking dat ze er bleker is gaan uitzien. Kheb 2 kleurlagen gedaan met daartussenin een zwart-wit laag en op de bovenste kleurlaag heb ik de modus op zwak licht gezet, vandaar.....
Ik vond het zelf eens wat anders zo, vond het bij deze locatie wel passend, greetz
Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van BelleBekijk bericht
Wat mij vooral onmiddelijk opvalt is het "overall" te kort aan scherpte op het gezicht.
niet tegenstaande een goed begin
Dit zou ik nu graag eens beter omschreven zien, het valt mij hier regelmatig op dat men spreekt van gemis aan scherpte hoewel ik hiervan niks zie op mijn monitor (ik heb een goeie) en er ook bij het laatste nazicht (enkele weken geleden, niks aan mijn ogen scheelde.
Ik vind de sfeer van de beelden heel goed, het kleurenpallet zorgt zoals (vermoedelijk) bedoeld voor een bepaalde sfeer.
Het enige wat mijn een beetje stoort is in de eerste (zijn er maar 2 zichtbaar) de kleine zwarte spie rechts bovenaan die een beetje teveel mijn aandacht trekt, en zoals Bouk al aangaf zit die polshorloge ook niet helemaal op haar plaats.
Sfeervolle prenten waar je meer dan eens naar kan kijken.
Comment