Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Charlotte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Charlotte

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
    En IK meen, dat het nog altijd aan de topicstarter is om daar over te beslissen. Als ik kies om mijn foto's in de beginnershoek te zetten, hoeft NIEMAND dat in vraag te stellen. Als MadMax kiest om zijn foto's in showcase te zetten, hoeft NIEMAND dat in vraag te stellen.
    Er is maar één probleem, en dat is dat iedereen altijd beter lijkt te weten dan topicstarter waar die zijn foto's moet plaatsen. Mensen die hier enkele jaren op dit forum rondlopen zullen wel zelf kunnen beslissen waar ze posten. Ik kan me indenken dat een nieuwkomer op dit forum even tussen het bos de bomen niet meer ziet, maar niet die mensen die hier al jaren rondhangen.
    Ik weet wat mijn foto's waard zijn, en ik meen dat MadMax dat ook wel weet. Deze foto heeft zijn gebreken, maar zijn er perfecte foto's ? Op elke plaat kan iedereen wel iets aanmerken, maar is dat dan de reden waarom ze niet in showcase hoort ?
    Sorry, maar ik meen van niet...

Mvg

Chris
    Supergoed gezegd Chris!

AMEN
    www.sergioprodi.com
    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

En IK meen, dat het nog altijd aan de topicstarter is om daar over te beslissen. Als ik kies om mijn foto's in de beginnershoek te zetten, hoeft NIEMAND dat in vraag te stellen. Als MadMax kiest om zijn foto's in showcase te zetten, hoeft NIEMAND dat in vraag te stellen.
      Er is maar één probleem, en dat is dat iedereen altijd beter lijkt te weten dan topicstarter waar die zijn foto's moet plaatsen. Mensen die hier enkele jaren op dit forum rondlopen zullen wel zelf kunnen beslissen waar ze posten. Ik kan me indenken dat een nieuwkomer op dit forum even tussen het bos de bomen niet meer ziet, maar niet die mensen die hier al jaren rondhangen.
      Ik weet wat mijn foto's waard zijn, en ik meen dat MadMax dat ook wel weet. Deze foto heeft zijn gebreken, maar zijn er perfecte foto's ? Op elke plaat kan iedereen wel iets aanmerken, maar is dat dan de reden waarom ze niet in showcase hoort ?
      Sorry, maar ik meen van niet...

Mvg

Chris
      Mischien wel,mischien niet, in dit geval voor mij niet. En lees deze eens.
      ""Expositieforum voor foto's van mensen en modellen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.

Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Tjonge... Het wordt hier precies gezelliger met de dag...

Maar ik moet het toegeven, hij (Jorgen) slaagt er toch weer maar in om meer dan 40 reacties los te weken, op welke manier dan ook

On-topic : Blij dat je weer naar buiten bent gegaan om te shooten. Ik hou van afwisseling en dus zie ik van jou graag ander werk.
        Vind de foto ansich vrij goed. Een bewolkte dag is niet perse een nadeel hé, en dat weet jij uiteraard maar al te goed. Het licht is veel zachter dan op een zonovergoten dag.
        Nadeel van zo een dag zijn de witte en grijze luchten. Zelf zou ik bij een blond harig type de lucht buiten beeld proberen te houden in dergelijke lichtomstandigheden. Nu trekt die wat mij betreft iets te veel aandacht. Het verzachten van de kleuren geeft een extra waarde aan de foto (voor mij althans).

Ben benieuwd naar meer...

Grtjes,

Peter
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
          Mischien wel,mischien niet, in dit geval voor mij niet. En lees deze eens.
          ""Expositieforum voor foto's van mensen en modellen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.

Robby
          Wel... Als Madmax vind dat het één van zijn beste foto's is, dan plaatst hij hem hier. JIj mag wel vinden dat hij hier niet thuishoort, maar geef gewoon aan wat je er slecht aan vind, en hou dan op. En Robby, ik heb het al eens gezegd, ik kan lezen. De grote letters zijn overbodig.
          Ga a.u.b. de foto's van Madmax niet doorverwijzen naar fotobeoordeling, of naar de beginnershoek... ze zijn stuk voor stuk beter dan 3/4 van wat hier in SC gepost wordt. Men moet gewoon "redelijk" blijven. Hij post er ook niet zo enorm veel, want op zijn site staan er heel wat pareltjes, die je enkel daar kan bewonderen.

Mvg

Chris

Comment

Wel... Als Madmax vind dat het één van zijn beste foto's is, dan plaatst hij hem hier. JIj mag wel vinden dat hij hier niet thuishoort, maar geef gewoon aan wat je er slecht aan vind, en hou dan op. En Robby, ik heb het al eens gezegd, ik kan lezen. De grote letters zijn overbodig.
            Ga a.u.b. de foto's van Madmax niet doorverwijzen naar fotobeoordeling, of naar de beginnershoek... ze zijn stuk voor stuk beter dan 3/4 van wat hier in SC gepost wordt. Men moet gewoon "redelijk" blijven. Hij post er ook niet zo enorm veel, want op zijn site staan er heel wat pareltjes, die je enkel daar kan bewonderen.

Mvg

Chris
            Lees thread 31 waar ik aangeef wat mijn menig is
            Ik verwijs Madmax niet naar naar fotobeoordeling dat kan alleen de moderator.
            Ik ben één van die, welke deze foto niet geschikt vinden voor de SC.
            Zoals er ook zijn die deze foto geschikt vinden voor de SC.
            Is dat niet mooi dat er zo'n verdeling is. Maar als de voorstanders mogen zeggen dat ze de foto goed vinden, waarom zouden dan de tegenstanders zich dan niet mogen uiten?
            Maar waarom deze discutie wetende dat Mad Max zijn volgende foto voor mij wel geschikt zal zijn.
            Robby
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

Comment

Dit portret is volledig mijn smaak, heel mooi.

Comment

For sure she is a beautiful foxy lady.
                Your image is alright although the bleached sky in her background mixed with her hairs which is not good.
                I would love to see more images of her.
                I was born and brought up in Iran, a beautiful country full of history.

k o m b i z z

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kombizz Bekijk bericht
                  I would love to see more images of her.
                  sure, go ahead

Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Nou, ik was even het gekissebis ontlopen en dacht, Kom ik ga weer eens lekker fotokes kijken. En dat slaat alleen op het gekissebis.

Ik heb hele goede kritieken gezien die je toch wat wegwuift Jorgen.
                    En dat laatste moet je niet doen. Dat ben ik ook niet van je gewend.
                    Een gemotiveerde mening van een niet beroepsfotograaf is alleen maar te waarderen.
                    En, jazeker, als er bekritiseerd wordt dan komen er altijd een paar die wederom gaan hakken, en doorzeuren om het zeuren omdat ze dan de gelegenheid denken te hebben.
                    Die laatsten moeten we gewoon met zijn allen negeren.

Welnu, deze foto.
                    Je weet dat ik van donkerdere met schaduwen doortekende fotkes houd waar jij van het randje tot het bijna overbelichte houd.
                    Dat hebben we al eerder en vaker gewisseld in onze berichten.
                    Ook deze foto is weer een hele knappe.
                    Maar waar wat mij aangaat niets anders op aan te merken valt dan dat je door de opgetrokken belichting in je nabewerking het niet lekker er naar kijken meer is.
                    De schaduwval die er zou moeten zijn rondom de nekpartij/Vhals / decolleté, is door het optrekken in de nabewerking weg en vervangen door de rersultaten van de visagiste.
                    Bij dergelijke mooie gelijkmatige lichtvallen, wat je met zo'n dag ook kunt hebben, moet dat een ander resultaat kunnen geven.
                    En, nee uitgebrand is er niets, en ik weet, het is jouw stijl.
                    Maar ik trek die conclusie over jouw nabewerking omdat het kleuren pallet van de omgeving gebleekt overkomt.
                    Verder is het een superplaat zoals we van je gewend zijn.
                    Belichting zul je ongetwijfeld goed hebben gehouden.
                    Maar in je nabewerking is hij mij net even te licht getrokken, naar mijn mening, mijn smaak en bij het beleven van jouw foto.

En daar mag je zoals gewoonlijk het lekker helemaal mee oneens zijn
                    Overigens zonder dat je moet reageren hoor, ik denk je mening al te kennen .
                    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                      Leuke dof en leuk kleurenpalet maar toch té veel detailverlies in het kleed en de hemel.
                      Deze erg grote egale vlakken leiden mijn aandacht af....
                      Helemaal mee eens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk bericht
                        Helemaal mee eens.
                        En ik niet

tip:
                        calibreer je scherm
                        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Working...
                        X