Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

darkness

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: darkness

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    zie de laatste niet hoor.
    grt,bouk.
    das raar, blijkbaar ben je niet de enige die de laatste niet ziet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk bericht
      Ik zie er twee. Waren er meer dan ?

Comment

Ik denk dat je provider wat moeite heeft met de foto. Geheel ten onrechte overigens. Eerst zag ik de foto wel en nu niet meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
          Ik denk dat je provider wat moeite heeft met de foto. Geheel ten onrechte overigens. Eerst zag ik de foto wel en nu niet meer.
          zie je ze nu weer alle 3?

Comment

Jep... alledrie even mooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
              Jep... alledrie even mooi.
              merciekes, heb de foto gewoon nog eens opnieuw opgeladen, weet niet hoe dit komt?

Comment

De laatste tijd is het forum Showcase Mensen en Modellen veel evenwichtiger geworden. Waren er eerst voornamelijk glamour shots, nu komen er prachtige zwart-wit foto's van kinderen bij. Voor mij een duidelijke verrijking.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
                  De laatste tijd is het forum Showcase Mensen en Modellen veel evenwichtiger geworden. Waren er eerst voornamelijk glamour shots, nu komen er prachtige zwart-wit foto's van kinderen bij. Voor mij een duidelijke verrijking.
                  mss, zouden ze beter nog een aparte rubriek maken voor kinderfotografie, zou niet slecht zijn, denk ik

Comment

yep, nu ook de laatste te zien, en ook mooi.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mss, zouden ze beter nog een aparte rubriek maken voor kinderfotografie, zou niet slecht zijn, denk ik
                      EEuuhh... En één voor huwelijksfotografie, één voor straatfotografie, één voor mens in omgeving, één voor glamour, één voor naakt, één voor artistiek...
                      M.a.w waar stopt het dan ?
                      Zoals Peterdep terecht stelt... er is meer aan mensenfotografie dan louter glamour en fashion, alleen zijn er minder mensen om dat te appreciëren.
                      Velen komen hier gewoon kijken om te zien hoe goed de modelfotograaf zijn vleeskeuring gehouden heeft .

Comment

Voor mij horen goede foto's van kinderen in deze showcase thuis. Graag zou ik in deze showcase ook wat meer foto's van ouderen willen zien, met name "karakter koppen". Volgens mij is niet gewenst om voor elke 'categorie' mens/model een showcase in te richten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                          EEuuhh... En één voor huwelijksfotografie, één voor straatfotografie, één voor mens in omgeving, één voor glamour, één voor naakt, één voor artistiek...
                          M.a.w waar stopt het dan ?
                          Zoals Peterdep terecht stelt... er is meer aan mensenfotografie dan louter glamour en fashion, alleen zijn er minder mensen om dat te appreciëren.
                          Velen komen hier gewoon kijken om te zien hoe goed de modelfotograaf zijn vleeskeuring gehouden heeft .
                          ja das waar, ik vond het nu eigenlijk wel raar dat er zo veel hebben gereageerd op mijn kinderfoto's vooral omdat het nu geen modellen waren, heb het ook al ondervonden dat er minder mensen zijn die kijken naar zo'n foto's, wat eigenlijk wel jammer is, want een kind is toch iets heel dankbaars om te fotograferen

Comment

ja das waar, ik vond het nu eigenlijk wel raar dat er zo veel hebben gereageerd op mijn kinderfoto's vooral omdat het nu geen modellen waren, heb het ook al ondervonden dat er minder mensen zijn die kijken naar zo'n foto's, wat eigenlijk wel jammer is, want een kind is toch iets heel dankbaars om te fotograferen
                            Niet te bescheiden worden Krulle. Als er hier wat meer reacties op volgen heeft dat gewoon te maken met bewondering en respect voor je knowhow, ongeacht of dat nu kinderen of volwassenen zijn.
                            Het feit dat je sommige opnames hebt samengevoegd in PS is tevens een bewijs dat je de moderne technieken goed beheerst. Je fotografisch oog, je feeling, je manier om het onderwerp te regiseren, je kennis van de technische aspecten en ja ook je psychologische benadering zijn uiterst zelden in één persoon te vinden.
                            Succes verder verzekerd. Dank voor je zeer waardevolle bijdrage.

Henri
                            lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                              Niet te bescheiden worden Krulle. Als er hier wat meer reacties op volgen heeft dat gewoon te maken met bewondering en respect voor je knowhow, ongeacht of dat nu kinderen of volwassenen zijn.
                              Het feit dat je sommige opnames hebt samengevoegd in PS is tevens een bewijs dat je de moderne technieken goed beheerst. Je fotografisch oog, je feeling, je manier om het onderwerp te regiseren, je kennis van de technische aspecten en ja ook je psychologische benadering zijn uiterst zelden in één persoon te vinden.
                              Succes verder verzekerd. Dank voor je zeer waardevolle bijdrage.

Henri
                              sluit ik mij volledig bij aan
                              en ik zag ze alle drie van in het begin

grtjs,

jeannot

Comment

mag ik vragen welk objectief je hier gebruikt hebt?

Comment

Working...
                                X