Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik ga met mijn voorganger mee, als het een shot is geweest een hele knape belichting wat eigenlijk niet mogelijk is.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Ik had dus wel gelijk als ik je voorspelde dat je het zou maken in deze branche.
Ben ten zeerste geïnteresserd in je verder werk want dat is zeer beloftevol.
Nogmaals mijn bewondering en felicitaties.
Erg mooi!!!!
De laatste kan ik helaas niet zien, maar wat anderen zich over die foto afvragen heb ik met de eerste. Gaaf om van 2 kanten zo'n beperkt licht te gebruiken en ik heb het idee dat het 2 losse foto's zijn, of niet? Want volgens mij is dat bijna niet te doen om naar beide kanten zo'n beperkt licht te sturen zonder dat het invloed heeft op de rest.
dit is inderdaad een zeer mooi staaltje portretfotografie
wat volgens mij wel perfect te doen is in één take.
als ik mij niet vergis één softbox frontaal gepositioneerd van je modellen.
bedankt iedereen voor de complimenten, het zijn mijn eigen 2 schattekes die es poseerden voor de mama gisteren uit verveling. En inderdaad is de eerste en de derde samengezet in PS
Comment