Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Niet om een ander nou af te 'zeiken', maar dit is wat ik noem traditionele bruidsfotografie en verdomd netjes ook
Jah kan tellen qua passief aggressief doorsteken
Vind het ook mooie plaatjes hoor, voordeel is natuurlijk wel een mooie locatie en een koppel dat blijkbaar wél graag poseert. En geen harde middagzon, helpt ook. Ook is het traditioneel zwart kostuum en witte trouwjurk in mijn ogen veel mooier om naar te zien. Niet dat ik mezelf even kom verdedigen, maar er zijn dingen waarover je geen controle hebt.
Offtopic: het is wel gemakkelijk om op die manier 20 foto's te tonen en de maximale limiet van 3 foto's te omzeilen...
wedding betekent " huwelijksfeest "
marriage betekent " huwelijk "
Idd, als je zegt 'my first marriage' dan heb je het over jouw eerste huwelijk, i.e. van jezelf met je eerste vrouw, voordat je uit mekaar ging en een tweede huwelijk aanging met iemand anders.
'Wedding' is alles van ceremonie tot en met feest.
Zou nogal raar klinken als je zegt dat je 'marriage photography' doet ipv 'wedding photography'
Comment