Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
green apple
Collapse
X
-
-
Re: green apple
leuke reeks, mis alleen de interactie van het model met de appel.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtleuke reeks, mis alleen de interactie van het model met de appel.
grt,bouk.
Maar alle gekheid op een stokje. Ook ik mis de interactie met de appel. Het lijkt nu een overbodige rekwisiet. Wellicht had het model een hap moeten nemen. Om de symboliek te benadrukken, was ook een hardere belichting mogelijk geweest. Nu is het meer een beauty belichting (overigens niet onverdienstelijk).
Comment
-
vind ze alledrie heel mooi belicht en bij twee en drie zie ik toch de twijfel van zou ik of zou ik niet ....... dus wat mijn betreft zit er in die twee toch wel een duidelijke interactie met de appelCanon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peke Bekijk berichtvind ze alledrie heel mooi belicht en bij twee en drie zie ik toch de twijfel van zou ik of zou ik niet ....... dus wat mijn betreft zit er in die twee toch wel een duidelijke interactie met de appel
Comment
-
vind dat het model naar de appel zou moeten kijken. zodat de 2 onderwerpen in elkaar opgaan
nu lijkt het model geen intresse te hebben in de appel
zoiets van wat moe ik ermee
greetsje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
-
Waarom staan actrices altijd zo cool op de foto? Juist .. omdat ze kunnen acteren.
Dit is iets wat zoooo moeilijk is om het geloofwaardig te doen overkomen. (jups ook ik heb de appel, druiven en aanverwante artikelen geprobeerd, maar nooit echt met een super tevreden resultaat.)
En zo moet het ongeveer
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
2e plaat vind ik de betere van je serie. Afwerking mag nog wat sprankelender. Iets meer pit en een kleine s-curve denk ik.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtWaarom staan actrices altijd zo cool op de foto? Juist .. omdat ze kunnen acteren.
Dit is iets wat zoooo moeilijk is om het geloofwaardig te doen overkomen. (jups ook ik heb de appel, druiven en aanverwante artikelen geprobeerd, maar nooit echt met een super tevreden resultaat.)
En zo moet het ongeveer
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
2e plaat vind ik de betere van je serie. Afwerking mag nog wat sprankelender. Iets meer pit en een kleine s-curve denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon Bekijk berichtHet blijft altijd moeilijk onderwerp.
‘k heb het ook wel eens geprobeerd.
http://forum.belgiumdigital.com/f41/appel-187558.html
Comment
Comment