knappe plaat, mooi belicht
enig minpuntje mss omdat het topje van haar elleboog afgesneden is en die doos waar ze op rust een schuine (lens) vertekening heeft zou ik mss tot net voorbij die zijde eraf snijden
greets
je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad www.korandoke.be
amai, is were niet te doen, echt waar, ik vind het weer een hele sterke plaat en weer heel mooi van belichting, kzou nog veel van u kunnen leren! greetz
Mij stoort het echter wel dat de hele plaat wat scheef aanvoelt: de doos waar het model op zit staat ook wat scheef en voor mij wringt dat. Ik weet niet of je de keuze hebt om ze recht te zetten (zonder de schoen wat af te snijden)?
Perfecte plaat.
Lang gekeken.
het sterke karakter van het model komt lekker naar voren gedragen door een relaxte pose.
Het hoofd onderwerp staat lekker buiten het centrum, gedragen door de subonderwerpen.
Eerdere opmerkingen houden daardoor geen steek.
Elleboog, blokje, allemaal ondergewchikt aan haar door haar pose onderstreepte uitdrukking.
Niets croppen of wijzigen.
Lekker zo laten, deze plaat is goed zo die is.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Daar word ik wel effen stil van hoor, zo'n belichting kan ik alleen nog maar van dromen. Denk dat ik ook eens zo'n plastic Annie aanschaf om te oefenen (als mensen niet weten wat ik bedoel, moet je eens in tips en trucs kijken) Ben het wel eens over het puntje van haar elleboog, maar verder is de compositie helemaal top!
Comment