Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
at night
Collapse
X
-
-
Re: at night
De belichting is redelijk goed maar ik vind de poses niet mooi (ongeïnspireerd) en de setting vreemd.
In de eerste foto heeft je model een baksteen vast (?). In de tweede is ze precies aangereden . Bij de laatste foto is het al wat beter maar nog steeds te geforceerd. Probeer daar wat aan te werken door je model te coachen en voor de shoot misschien enkele basis-poses op te zoeken.Last edited by Pixations; 9 juli 2009, 23:31.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk berichtDe belichting is redelijk goed maar ik vind de poses niet mooi. Een beetje ongeïnspireerd.
In de eerste foto heeft je model een baksteen vast (?). In de tweede is ze precies aangereden . Bij de laatste foto is het al wat beter maar nog steeds te geforceerd. Probeer daar wat aan te werken door je model te coachen en voor de shoot misschien enkele basis-poses op te zoeken.
Comment
-
1 en 3 kunnen me niet bekoren...
Bij de tweede zou ik bovenaan wegcroppen, zodat je alleen de onderste lichten ziet : maakt de foto toch ietwat spannender nu ligt het er vingerdik op dat de auto stilstaatCanikon 40D - D200, D300
Comment
-
Heel geslaagde studies hoor.
En je model heeft zonder meer ook haar best gedaan.
Gewoon lekker op deze weg doorgaan met je schoonzuster
En door de ervaring en het elkaar leren kennen in de fotografie worden de poses ook uitdrukkingsvoller en sterker.
De tweede is de sterkste van de drie,
De eerste is gewoon goed gedaan.
Ze kijkt je echt aan van "zal ik of zal ik niet".
Leuke foto daardoor.
Je hebt wel lef om onder deze omstandigheden een wit hesje zo te belichten.
Lekker doorgaan zo, dat belooft. .Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk berichtHeel geslaagde studies hoor.
En je model heeft zonder meer ook haar best gedaan.
Gewoon lekker op deze weg doorgaan met je schoonzuster
En door de ervaring en het elkaar leren kennen in de fotografie worden de poses ook uitdrukkingsvoller en sterker.
De tweede is de sterkste van de drie,
De eerste is gewoon goed gedaan.
Ze kijkt je echt aan van "zal ik of zal ik niet".
Leuke foto daardoor.
Je hebt wel lef om onder deze omstandigheden een wit hesje zo te belichten.
Lekker doorgaan zo, dat belooft. .
Hey, bedankt, ik vond het zelf ook een goeie opleiding, als je weet dat ik 9 maand geleden nog niet eens wist wat diafragma en sluitertijd betekende.
Ik zal inderdaad heel veel blijven oefenen met mijn schoonzusjes, er is nog heel veel werk aan de winkel, greetz
Comment
Comment