Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alysse (16 jaar): One portrait

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Alysse (16 jaar): One portrait

Een paar mensen hebben hier moeite met het afsnijden van het voorhoofd.
    Ergens begrijpelijk, maar ik ben er achter gekomen dat het mij nét dat stukje extra intensiteit geeft bij veel foto's.
    Ik weet het, dit is smaak, en ik wil de opmerkingen ook écht niet negeren, maar ik vind het gewoon mooi in veel gevallen. Ik doe de laatste tijd meer met nogal vreemde crops, ook bij half-totaals en vind het vaak mooi. Lekker afwijken van het "normale".
    Het vervelende is dus dat jullie dit van mij in de toekomst dus nog vaker voorbij zullen zien komen.
    Sterker nog: Er zijn nog een paar bewerkingen klaar, en misschien plaats ik er nog 2 bij. U zijt alvast gewaarschuwd!
    Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

Afsnijden is lekker Hier gewoon goed. BIj mijn plaat, met die voeten zou het ook kunnen maar het voelde niet lekker.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Afsnijden is lekker Hier gewoon goed. BIj mijn plaat, met die voeten zou het ook kunnen maar het voelde niet lekker.
        Dank je Jörgen!!
        Dat siert je! Want ook het feit dat je na opmerkingen van 2 toeschouwers veranderingen aanbrengt is top!
        Zo zit ik nog steeds met de lip op deze foto. Toch eens kijken of ik er een dezer dagen nog wat aan kan wijzigen zonder dat het negatief voor het totaalbeeld is.
        Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
          Dank je Jörgen!!
          Dat siert je! Want ook het feit dat je na opmerkingen van 2 toeschouwers veranderingen aanbrengt is top!
          Zo zit ik nog steeds met de lip op deze foto. Toch eens kijken of ik er een dezer dagen nog wat aan kan wijzigen zonder dat het negatief voor het totaalbeeld is.
          nja.. ik had zelf al de twijfel, en toen bouk met zijn scherpe blik er over begon zat ik op 51%... toen kwam jij ook nog een keer en dat was de druppel hehehe.

ps.. zelf zie ik hier niks vreemds aan de lip, maar dat moet je zelf weten. Model trekt een expressie en daar hoort ook een raar bekkie bij
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Gewoon van die lip afblijven, man! Je hebt waarschijnlijk al te veel uren naar die plaat zitten staren tijdens het bewerken en dan begin je automatisch op details te focussen die eigenlijk niets voorstellen...

Voor mij is dit een heel erg goed gemaakte (en bewerkte) foto: wat mij betreft is die echt wel af hoor!
            Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

-----
              Last edited by rsvb; 24 juli 2009, 23:56.

Comment

blijf maar lekker snijden hoor

Mooie glamour!

Gr. X.

Comment

Niks meer aan doen Marius, prachtplaat. Ze is er blij mee.
                  | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                  | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Leuk portretje Marius, laten zoals hij is

grtz
                    Luc

Comment

Marius, het eerste dat me opviel was haar onderlip. Dat zit ( op de foto ) niet lekker en dat is spijtig voor een verder heel netjes portret. Ik zou toch overwegen ( als ik dat mag adviseren ) haar onderlip een meer natuurlijk verloop te geven. Het middengedeelte van de onderlip lijkt nogal dikker dan de rest van haar mond.
                      m.v.g.
                      www.foto-frans.nl
                      workshops: ook met jouw eigen model ! .

Comment

Prachtig portret, en ik moet zeggen een van de mooiste make-ups die ik hier al zien passeren heb! Het afgesneden voorhoofd is niet erg vind ik hier.

Comment

ik houd helemaal niet van dit soort werk. Ben meer voor "natuel".
                          Maar dit vind ik een verdomd mooi staaltje van prima team werk.
                          Zowel van kapster, visagiste, model als "personeelplanner" (en ik maar denken dat dit werk van een beroeps was)

Proficiat,

Bert
                          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                          www.bertofotografie.be

Comment

Knap, die ziet er inderdaad 25 ofzo uit ;-)

Grtz R.
                            Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Mooie opname. De vrouwen zijn vroeg rijp tegenwoordig en dat kan je aan deze plaat ook wer merken..Heb zelf twee dochters van 11 en wee-o-wee wat staat me toch te wachten.. Grapje...
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Zeer mooi verzorgde opname.
                                Voor mij is de compo geweldig met deze uitsnede, en ook een mooie achtergrondkleur die tegenwoordig meer en meer opduikt bij glamour.

Groeten Nies

Comment

Working...
                                X