Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook eens een portret geprobeerd ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ook eens een portret geprobeerd ...

    Ik heb vandaag een beetje zitten experimenteren met portret fotografie ... het is eens iets anders dan auto's vond ik en vraagt een totaal andere benadering, maar vond het best tof om te doen.

    Weinig of geen bewerking op gedaan, enkel de kleuren wat aangepast, maar geen smoothing of andere portrait bewerking, wou ze naturel houden.

    #1


    #2


    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

  • #2
    Re: Ook eens een portret geprobeerd ...

    Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
    Weinig of geen bewerking op gedaan, enkel de kleuren wat aangepast, maar geen smoothing of andere portrait bewerking, wou ze naturel houden.
    Meer zou hier de foto zeker niet ten goede komen.

    Je spreekt over een andere benadering, jazeker, elk persoon moet anders benaderd worden.
    De eerste daar heb ik het een beetje moeilijk mee, je fotografeert haar van boven uit en het lijkt nu door de vertekening als een lichaam waar het onderlijf niet aan vast zit.
    De 2e is dan weer een heel leuke van een klein meisje dat graag groot wil zijn, heel spontaan.
    Vriendelijke groeten,Raf

    www.rafvandenbogaert.be

    Comment


    • #3
      Re: Ook eens een portret geprobeerd ...

      Ben 't eens met Raf. Voor mij mag er telkens bovenaan ietwat ruimte af.

      Comment


      • #4
        Re: Ook eens een portret geprobeerd ...

        geprobeerd, zeg je...??
        wel, mooi gedaan denk ik dan... en misschien is het inderdaad beter van een beetje meer eraf te doen aan de bovenkant, maar je belichting was alvast dik in orde (naar mijn bescheiden mening he)
        mooi

        Comment


        • #5
          Re: Ook eens een portret geprobeerd ...

          Ik vind beide 2 heel nette platen hoor. Ook de comp van no1 en van boven, mag best en kan me hier ook bekoren.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Ook eens een portret geprobeerd ...

            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            Ik vind beide 2 heel nette platen hoor. Ook de comp van no1 en van boven, mag best en kan me hier ook bekoren.
            sluit ik aan zeer mooi zenne Lambo

            grtjs,

            jeannot

            Comment

            Working...
            X