Eens iets anders
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Heidi
Collapse
X
-
-
Re: Heidi
idd eens iets anders, had toch liever wa meer foto gezien en wa minder rand
greetsje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk berichtidd eens iets anders, had toch liever wa meer foto gezien en wa minder rand
greets
Comment
-
foto is veeeeeeeeeeel beter dan die bewerking die je ervan maakte...2xZ6, 1xD7500, glas, licht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baviaantje Bekijk berichtfoto is veeeeeeeeeeel beter dan die bewerking die je ervan maakte...
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
knappe foto noel, en ja vind de tweede ook wel beter dan die bewerking, daar is idd wel wa veel rand aan, maar die zonder is echt wel goe
Comment
-
nu mag je zeggen "es iets anders"
mooije hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
Het eerste was goed geprobeerd maar miste zijn uitwerking...
Hopelijk niet te veel tijd in gestoken?
Comment
-
voor mij ook de foto zonder randNikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
Pentax K1, Pentax 24-70 2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk berichtvoor mij ook de foto zonder randJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
In het belang van ons aller nachtrust zou ik die kader nooit meer gebruiken...
Voor de rest: braaf en inspiratieloos, technisch correct.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kult Bekijk berichtIn het belang van ons aller nachtrust zou ik die kader nooit meer gebruiken...
Voor de rest: braaf en inspiratieloos, technisch correct.
Nu weet ik ze weer.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment