Soetkin
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Soetkin (update + origineel)
Collapse
X
-
Soetkin (update + origineel)
SoetkinLabels: Geen
-
-
-
-
Re: Soetkin (update)
De basis lijkt me heel mooi en ook heel natuurlijk. Maar ik vind de foto overscherpt waardoor de oneffenheden te erg benadrukt worden.
Ik zou zelf die oneffenheden wegpoetsen of minder verscherpen. Voor de rest een nette plaatGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtDe basis lijkt me heel mooi en ook heel natuurlijk. Maar ik vind de foto overscherpt waardoor de oneffenheden te erg benadrukt worden.
Ik zou zelf die oneffenheden wegpoetsen of minder verscherpen. Voor de rest een nette plaat
Oneffenheden zou ik persoonlijk niet wegpoetsen, maar gewoon minder verscherpen.Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
Pentax K1, Pentax 24-70 2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk berichtOneffenheden zou ik persoonlijk niet wegpoetsen, maar gewoon minder verscherpen.
Verder een mooi eerlijk portret.Op een gave huid kun je niet scherpstellen
Simpele albumpjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk berichtPersoonlijk zou ik met zo'n portret in PS met lagen (en maskers) werken:
- één laag voor de huid, en
- één of meer verscherpte lagen voor het haar, ogen, wenkbrauwen, neus en lippen.
Comment
-
-
Totaal overbodig en pijnlijk overscherpt, en is geen kwestie van smaak meer.
Comment
-
Re: Soetkin
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtVind het een zalig potret.Het is eerlijk,mooi en vooral ontspannend om naar te kijken.
Great. De omzetting is ook nice.
De technische kant laat ik aan de experst over.
Eindelijk weer eens een foto met een bekkie erop waarop je gewoon kunt zeggen, dat is mijn buurvrouw en daar ben ik stiekum verliefd op.
Niks te modellen en glamour maken.
Gewoon een eerlijke echte meidenkop die er lekker en lief opstaat.
Hulde voor de eenvoudIedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
Comment