Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ho!!! Hou je paardjes in en lees de algemene richtlijnen: slechts één posting per dag toegelaten in iedere sectie.
Denk dat mod slotjes zal aanbrengen.
Vind het een zalig potret.Het is eerlijk,mooi en vooral ontspannend om naar te kijken.
Great. De omzetting is ook nice.
De technische kant laat ik aan de experst over.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
De basis lijkt me heel mooi en ook heel natuurlijk. Maar ik vind de foto overscherpt waardoor de oneffenheden te erg benadrukt worden.
Ik zou zelf die oneffenheden wegpoetsen of minder verscherpen. Voor de rest een nette plaat
De basis lijkt me heel mooi en ook heel natuurlijk. Maar ik vind de foto overscherpt waardoor de oneffenheden te erg benadrukt worden.
Ik zou zelf die oneffenheden wegpoetsen of minder verscherpen. Voor de rest een nette plaat
Hier sluit ik me ook bij aan.
Oneffenheden zou ik persoonlijk niet wegpoetsen, maar gewoon minder verscherpen.
Persoonlijk zou ik met zo'n portret in PS met lagen (en maskers) werken:
- één laag voor de huid, en
- één of meer verscherpte lagen voor het haar, ogen, wenkbrauwen, neus en lippen.
Persoonlijk zou ik met zo'n portret in PS met lagen (en maskers) werken:
- één laag voor de huid, en
- één of meer verscherpte lagen voor het haar, ogen, wenkbrauwen, neus en lippen.
Je kunt ook Kelby zijn truc toepassen; een blur laag voor de huid en dan een structuurmasker om de stuctuur van de huid te bewaren (via "minder verzadiging" en zodat de structuur, hooglichten en schaduwen terugkomen)
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Vind het een zalig potret.Het is eerlijk,mooi en vooral ontspannend om naar te kijken.
Great. De omzetting is ook nice.
De technische kant laat ik aan de experst over.
Nee hoor, ik volg Schoonspikke helemaal
Eindelijk weer eens een foto met een bekkie erop waarop je gewoon kunt zeggen, dat is mijn buurvrouw en daar ben ik stiekum verliefd op.
Niks te modellen en glamour maken.
Gewoon een eerlijke echte meidenkop die er lekker en lief opstaat.
Hulde voor de eenvoud
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment