Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zo lijkt het inderdaad maar dat is niet het ergste ...
Erger is dat ik waarschijnlijk voor de 2e keer hetzelfde beeld heb bewerkt (ben er zo 'n 4 uurtjes zoet mee geweest) en net waarschijnlijk voor de 2e keer op A3+ heb geprint voor fototentoonstelling in november dedjuu miljaar de
Erger is dat ik waarschijnlijk voor de 2e keer hetzelfde beeld heb bewerkt (ben er zo 'n 4 uurtjes zoet mee geweest) en net waarschijnlijk voor de 2e keer op A3+ heb geprint voor fototentoonstelling in november dedjuu miljaar de
Hang de foto dan 2 keer op de tentoonstelling, één maal aan het begin en nog eens aan het eind
Hang de foto dan 2 keer op de tentoonstelling, één maal aan het begin en nog eens aan het eind
Oef , net gechecked en gelukkig had ik deze toch nog niet bewerkt of geprint ; op formaat van 800 of 900 pixels merk je nauwelijks het verschil maar de print is (al zeg ik het zelf) prachtig geworden !
Comment