Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
ff ongezouten mening: ofwel ga je voor de billen, maar dan moeten die er ook op staan
ofwel ga je voor het gezicht/borst, en dan moet dat erop staan, maar dit lijkt me 'noch het een noch het ander'.
de touwen voegen in dit geval helemaal niks toe, zeker niet de slordigheid waarmee ze aangebracht zijn... het touw bovern haar middel snoert zo had in, niet elegant meer
uit touwenwerk is veel meer te halen!
(niet om te kunnen zeveren ofzo zenne, ik ben over 't algemeen erg enthousiast over je foto's, maar deze toch wat minder...)
just my 2 cents
off topic:
dit is bondage en maar een klein onderdeel van SM...
trouwens, moet bij bondage altijd het sex onderdeel naar boven komen? je moet soms maar eens zien wat een geoefend iemand met een touw kan doen, word soms veel meer kunst dan een onderdeel van een sex spel.
on topic:
Ik ben ook gewend van beter werk te zien. het touw snoert idd hard (toch diep) in en ik mis wat meer "spanning" in de foto
opzet vind ik dan weer wel goed.
De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
belichting: slecht.
uitvoering: slecht.
compo: slecht.
totaal indruk: slecht.
kom op hè.. van jou verwacht ik beter hoor, dit lijkt werkelijk nergens op!!!!
grt,bouk.
Comment