Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

boksen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• boksen

Re: boksen

nice
    fotowebsite: www.edwinfoto.com
    Lara's website: http://www.houdevelt.com
    fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edwin1974 Bekijk bericht
      nice
      bedankt

Comment

heel knap
        Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Ik mis zweet en touwen... en zo sla je geen deuk in een pak boter...

Ik heb dus moeite met de geloofwaardigeheid van het beeld, sorry
          En zelfs voor een puur "sexy babe" beeld kan het me ook niet overtuigen..
          Groeten Dirk
          Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
            Ik mis zweet en touwen... en zo sla je geen deuk in een pak boter...

Ik heb dus moeite met de geloofwaardigeheid van het beeld, sorry
            En zelfs voor een puur "sexy babe" beeld kan het me ook niet overtuigen..
            Ja, maar het beeld geeft op één of andere manier toch het gevoel dat er een voorwaartse beweging in zit, ik denk omdat net de scherptediepte stopt, halfweg de handschoen.

Comment

Als ex amateur bokser kan ik zeggen dat deze slag nergens naar toe gaat. Niet naar de lever, niet naar het hoofd. Dus, die vuist moet hoger of lager.

Het model is zeker heel leuk en het licht vind ik ook niet mis. De foto in z'n geheel vind ik dus een "twijfelaar"!
              "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
                Als ex amateur bokser kan ik zeggen dat deze slag nergens naar toe gaat. Niet naar de lever, niet naar het hoofd. Dus, die vuist moet hoger of lager.

Het model is zeker heel leuk en het licht vind ik ook niet mis. De foto in z'n geheel vind ik dus een "twijfelaar"!
                denk ook niet dat het hier de bedoeling is om een realistische bokshouding weer te geven want dan had de rechtse hand wel de kin beschermd ipv de borsten bedekt
                ik vind het mooi speels beeld.
                Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peke Bekijk bericht
                  denk ook niet dat het hier de bedoeling is om een realistische bokshouding weer te geven want dan had de rechtse hand wel de kin beschermd ipv de borsten bedekt
                  ok ... no prob.
                  "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

was inderdaad niet de bedoeling van een echte bokshouding, en doordat ze topless was, wilde ze inderdaad de borsten zo bedekken, het is tenslotte geen prof model, das gewoon mijn schoonzusje, die mij geholpen heeft voor vele opdrachten voor mijn opleiding fotografie, en zij zelf vind het een hele goeie foto, alsook die andere " shower"

bedankt voor de reacties

Comment

waarom heb ik zo geen schoonzus
                      Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

Comment

waarom heb ik zo geen schoonzus
                        ja, kheb geluk me me schoonzusjes, kheb er zo 2, en ze staan altijd klaar om mij te helpen, en zo hebben zij ook wel schone foto's é

Comment

Mijn persoonlijk smaak zegt dat de handshoen te veel in beeld is en de pose is niet mooi. Ik kan me ook vinden in de uitleg van Festina en Gakrid die voor een stuk gelijk hebben.
                          Tip:Laat je twee dames eens tegenover elkaar gaan staan..Wedden dat je daar mee scoort?
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Mijn persoonlijk smaak zegt dat de handshoen te veel in beeld is en de pose is niet mooi. Ik kan me ook vinden in de uitleg van Festina en Gakrid die voor een stuk gelijk hebben.
                            Tip:Laat je twee dames eens tegenover elkaar gaan staan..Wedden dat je daar mee scoort?
                            dat kan ik inderdaad eens doen, maar dat zal dan niet lukken in studio, want ik heb een heel klein studioke, nl mijn garage, zal mss wel eens een boksring opzoeken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk bericht
                              dat kan ik inderdaad eens doen, maar dat zal dan niet lukken in studio, want ik heb een heel klein studioke, nl mijn garage, zal mss wel eens een boksring opzoeken
                              Make my day..
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                              X