Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hmm... ik ben er niet wild van. Het haar is pluizig, de huid is (naar mijn smaak) te licht en er is een deel van haar kleding + bh bandje zichtbaar wat stoort.
Rechts naast haar hoofd zit je nog met een vlekje van een vuile sensor.
Wat een goede foto is wordt verstoort door alles wat rechts aan het gebeuren is.
Kledij veronderstel ik, ook iets die in haar huid duwt..(ik zie niet goed wat)
Dat alles wegwerken/croppen en het is een mooie vind ik.
Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van BelleBekijk bericht
Wat een goede foto is wordt verstoort door alles wat rechts aan het gebeuren is.
Kledij veronderstel ik, ook iets die in haar huid duwt..(ik zie niet goed wat)
Dat alles wegwerken/croppen en het is een mooie vind ik.
Ik heb het nog niet aangepast nee.
Het vlekje van de sensor had ik ook opgemerkt (blijkbaar hier een oudere versie geupload). De kledij stoorde mij minder omdat het in de schaduw zat.
Anyway, dit is hoe het zou worden geprint:
(geen goede kwaliteit, want het komt uit een low-res pdf)
Ik vind persoonlijk de uitsnede hier wat te krap onderaan. En de kledij stoort mij niet echt, eerlijk gezegd.
Bedankt voor de reacties, blij dat jullie eerlijk zijn (tegenover sommige andere communities )
Comment