Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ja die arm he...Kan me dat wel voorstellen met de arm naar beneden..
Toch een prachtige foto met een beest van een lens gemaakt..Goed glas geeft je wel een voorsprong dat is duidelijk maar de fotograaf moet het ook zien en de techniek hebben ook..Heb je een sunbounce gebruikt?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Canon EF 200mm f/1.8L USM Lens 35mm Primes user reviews : 4.7 out of 5 - 18 reviews - photographyreview.com
Inderdaad een duur lensje!
Persoonlijk vind ik dat de achtergrond iets meer mocht spreken. Hij valt nu helemaal weg door de belachelijke scherptediepte van de lens.
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
Mss dure lens, maar ik ben hier al een aantal keren voorbij gekomen en telkens lijkt het of het model een kwaaie vuist naar me opsteekt. Dat kan na dit soort commentaar mss de bedoeling zijn, maar ik moet twee keer kijken vooraleer ik weet dat het niet zo is...
De houding van haar linkerarm is inderdaad wat ongelukkig. Ik heb ook steeds het gevoel dat ze een vinger omhoog wil steken wat natuurlijk niet de bedoeling kan zijn.
Voor de rest: mooi van licht, compositie, kleur en dof
Comment