Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind de portretten los van elkaar mooi gedaan. Maar dan het geheel: dat vind ik heel netjes en een mooie reeks, hoor! Het is eens wat anders en geeft een leuke vibe weer, dit werk kan me wel bekoren
jup... cool gedaan Leuke tool is dat voor die pola's
Ik probeerde met deze bewerking de zwart wit pola te benaderen. Ik ben vertrokken met het inscannen van een polaroid om dan enkel de typerende polaroid rand over te houden. Kostte me heel wat werk en gedoe met lagen enzo om deze zo te krijgen. En met een echte polaroid klik je gewoon en het toestelletje doet dan wellicht een interne photoshopbewerking ..... en dat voor die tijd zeg, alvorens sprake was van PS
Comment