Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rusthuis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rusthuis

    Onlangs had ik de mogelijkheid om enkele fotootjes in een rusthuis te maken. Hieronder geef ik er eentje ter beoordeling. Ik heb het omgezet in z/w om de troosteloosheid en de eenzaamheid enigszins te benadrukken.
    Alvast bedankt voor de commentaar.


  • #2
    Re: Rusthuis

    Mooi plaatje, maar ik zou het nog mooier hebben gevonden zonder de vrouw.

    Comment


    • #3
      Re: Rusthuis

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      Mooi plaatje, maar ik zou het nog mooier hebben gevonden zonder de vrouw.
      ik sluit mij hierbij wel ergens aan. Ik zou iets anders gedaan hebben met die vrouw... bijvoorbeeld laten poseren op een bank, in de cafetaria, op haar kamer in de zetel.

      maarja smaken verschillen zeker
      Nikon D60 Kit 18-55mm VR (digitaal)
      Canon 1000F 35-80mm (Analoog) Canon EOS 3000 35-80mm (analoog)
      http://snapshot-sr.deviantart.com/

      Comment


      • #4
        Re: Rusthuis

        Die mevrouw is precies goed zo....zo zien de gangen er uit in een rusthuis en zo slenteren deze oudjes wat rond.
        Z...zonder die mevrouw zou dit een gang van zomaar een gebouw zijn en dat is niet de bedoeling van de TS, gezien de titel van dit topic.

        Comment


        • #5
          Re: Rusthuis

          Vind dit een prima plaat met verhaal.
          Mensje kijkt naar buiten en denkt....vul het zelf maar in

          Heel intens hoor.

          (ff of topic. Mijn mams is net geopereeerd (met alle ellende vandien) en vertoeft in revalidatiekliniek. Dit soort beelden raken je dan toch hoor )
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Rusthuis

            doet me denke aan opdracht van video dit jaar liep een jongen van mijn klas ook met zijn camera door het rusthuis (het moet dus daarover gaan) en hij meekt echt een heel krachtige foto. alks ik em in handen kan krijgen laat ik em zien.

            on topic: heel goeie foto, vrouw zeker niet weg laten

            Comment


            • #7
              Re: Rusthuis

              Door de zwart-wit uitvoering is het kille en steriele van een rusthuis weergegeven. En dan zou het enige warmbloedige uit het beeld moeten verdwijnen?

              Comment


              • #8
                Re: Rusthuis

                Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                Mooi plaatje, maar ik zou het nog mooier hebben gevonden zonder de vrouw.
                ik vind hier net het tegenover gestelde de persoon past juist wel in het plaatje

                jagertje

                Comment

                Working...
                X