Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nelly Jade
Collapse
X
-
-
-
Re: Nelly Jade
Ohlala knap gedaan zeg. Foto met een hoog filmster - glamour gehalte.
Schitterend, ja letterlijk schitterend licht. De planken vloer, het licht in de groene bladeren die contrasteren tegen de donkere hoogbouw.
Ik kan hier echt niks op afkeuren. Of toch, het gebouw rechts ietwat zwartekes (=muggeziften)
Een van de mooiste foto's in zijn genre die ik hier de laatste weken (sorry voor de anderen ) op BD heb gezien.
Jij beheerst de lichttechniek subliem. Proficiat !
Comment
-
spijtig dat de zon van 2 kanten schijnt
greetsje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
Vind het zeker een fraaie plaat, leuke pose ook
(maar de kleuren zitten niet lekker hier. Veel te veel magenta en een gele arm en rode hand? Ik zou dit met selective color even aanpassen. Is de plaat echt waard.)Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk berichtspijtig dat de zon van 2 kanten schijnt
greets
Diffuus invulpannel ware beter geweest.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
-
hmm...ik moet kodachrome wel volgen hierin....te hard licht en harde schaduwen
De zon achter het model en dan het invullicht op deze dame, geeft een , voor mij, ongemakkelijk effect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk berichtspijtig dat de zon van 2 kanten schijnt
greets
Anders wel een mooie shot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichthmm...ik moet kodachrome wel volgen hierin....te hard licht en harde schaduwen
De zon achter het model en dan het invullicht op deze dame, geeft een , voor mij, ongemakkelijk effect.
Comment
Comment