Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
mensen
Collapse
X
-
-
Re: mensen
De derde knocks me off my feet!If you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtVery nice, Maniac
Zeker en vast welkom zo'n posts!
1 en 2 zeer sterk !!Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk berichtDe derde knocks me off my feet!
Comment
-
-
-
amai ,dat zie je niet zo vaak paseren hier zeg, dit is echt knap gedaan , heeft iets speciaals kweet ni wa maar echt heel knap vind ik dit!!
alle drie schitterend
die tweede heeft wel iets spooky he , maar wel tof
Comment
-
-
Toe maar.. dat zijn ff mooie mensen en dito bewerkingenGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
-
Beslist prachtige portretten maar voor mij een overdreven kanvas-effect dat van de achtergrond ietwat slordig overvloeit op het geportretteerde hoofd.
Persoonlijk vind ik het wat overdadig bewerkt. De aandacht gaat volledig naar de bewerking en naar de onvolmaaktheden in het gelaat.
Belangrijk: dit is mijn persoonlijke en zeer subjectieve opinie. Mijn respect voor de TS en zijn prestatie.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtBeslist prachtige portretten maar voor mij een overdreven kanvas-effect dat van de achtergrond ietwat slordig overvloeit op het geportretteerde hoofd.
Persoonlijk vind ik het wat overdadig bewerkt. De aandacht gaat volledig naar de bewerking en naar de onvolmaaktheden in het gelaat.
Belangrijk: dit is mijn persoonlijke en zeer subjectieve opinie. Mijn respect voor de TS en zijn prestatie.
Henri
En met alle respect, daarom betittelde ik ze als Rembrandjes.
Die textuur die bijna naadloos over de hele plaat doorloopt als bij een schilderij.
Leuk dat smaken verschillen en toch dezelfde zaken opmerken en daardoor anders waarderen.Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
Comment