Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hannerieke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hannerieke

heel mooi fout.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
      voor mij een heel knappe plaat hoor! maar waarom is het licht hier fout? vind dat best mooi op deze manier eigenlijk ....niet volgens de regeltjes of wat is er mis met dat licht dan?
      Ach... wat heet fout.

De basisbelichting hier, 1 lamp rechts, hoort haar gezicht en borst te belichten. Echter ik vroeg haar hier om weg te kijken naar links (voor de kijker)
      Dan krijg je dus een schaduw op haar gezicht.
      Beter was geweest om de lamp dan aan de linkerkant te zetten.
      Dan had je ook dezelfde mooie schaduwen gehad, maar dan aan de andere kant, en was haar gelaat beter belicht.
      Maar op de een of andere manier pakt het hier best aardig uit en de pose maakt ook heel veel goed vind ik zelf.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

bedankt voor je toelichting Max, fout kan blijkbaar ook wel erg mooi uitpakken
        http://www.jvs-photography.be/

Comment

Fout kan precies idd mooi zijn en de pose vind ik echt prachtig!!!
          Nice

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
            Prachtige plaat
            Zeer speciaal licht , wat hier wel erg goed past , licht schaduw verhouding , i like it.
            Prachtwerk , pracht model en super houding , chapeau

mvg xiebu
            hier sluit ik mij aan maar ik zeg dan "hoedje af"

greetz,

gNo

Comment

altijd zo simpel en altijd zo mooi
              http://www.melissavanbelle.be

Comment

Zéér mooi, ik hou van "fout"

gr
                Luc

Comment

Mooi gedaan. Dat foute licht vind ik ook wel meevallen, de foto is misschien wat vlak van licht maar niemand die daar zo serieus naar kijkt als de fotograaf zelf denk ik.
                  Goed werk!
                  Canon 40D - canon 50mm 1,8 - Canon 100mm F2.0 - Canon 17-55 f2,8 IS USM, Sigma 150mm f2,8 macro - Canon 100-400 F4,5-5,6 L IS
                  http://www.flickr.com/photos/hermanboer/

Comment

Ik vind de foto zeer mooi en het "foutje" pakt eigenlijk heel goed uit....ehm, behalve rond haar oog. Dat lijkt zo een blauwe plek. Die schaduw onder haar oog vind ik minder storend.
                    Gelukkig ben ik de enige die daar zo over denkt en ben ik een leek,dus gooi mijn mening maar snel over boord.

Comment

Eék, bestaat er nu ook al fout licht? Moet ik oppassen? Of zijn foute dingen heel erg lekker?
                      Op een gave huid kun je niet scherpstellen
                      Simpele albumpjes

Comment

Mijn reden om geen slechte belichting te zien is dat haar rechterwimper er zo schitterend opstaat. (Iets waar ik op let). Doe zo maar verder Max

Groeten Nies

Comment

Gossiemijne wat mooi
                          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                          (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                            Ach... wat heet fout.

De basisbelichting hier, 1 lamp rechts, hoort haar gezicht en borst te belichten. Echter ik vroeg haar hier om weg te kijken naar links (voor de kijker)
                            Dan krijg je dus een schaduw op haar gezicht.
                            Beter was geweest om de lamp dan aan de linkerkant te zetten.
                            Dan had je ook dezelfde mooie schaduwen gehad, maar dan aan de andere kant, en was haar gelaat beter belicht.
                            Maar op de een of andere manier pakt het hier best aardig uit en de pose maakt ook heel veel goed vind ik zelf.
                            Ik juich dit enkel toe, ben zelf ook iemand die altijd buiten de regeltjes denkt.
                            Die regeltjes van 2/3 en driehoekjes hier en daar en slechts 1 enkele catchlight zijn allemaal zo oud als de straat. Weg ermee

Lang leve de verandering en de mooie foto's
                            www.sergioprodi.com
                            Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

Superplaat!!

Fout licht?!
                              Het is niet omdat de regels het zo voorschrijven, dat al de rest of het tegenovergestelde fout is!
                              Rebellie, creativiteit en de drang naar het ongekende hebben hier voor een zeer fijne foto gezorgd!!
                              Ook een dikke proficiat aan het model, die hier toch een schitterende prestatie neerzet, vind ik persoonlijk...gevoelig en op geen enkele manier geforceerd of fake!

All the respect...

Comment

Het enige wat mij een beetje stoort is het verschil in huidtextuur (ok, daar kun jij bij de opname niet zoveel aan doen): bovenste deel van de foto (gezicht en decolleté), mooi gladde textuur en onderaan (benen, armen, buik) het vlekkerige/ bloemetjespatroon.
                                Teken van gezondheid weliswaar!

Comment

Working...
                                X