Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
het moest zo snel, dat de boel flink scheef stond en er in PS een hoop verloren is gegaan bij/door het rechttrekken van de horizon.
het zwart ga ik met je mee.
grt,bouk.
Idd, beetje dichtgelopen.
Mooie lucht en meeuw op juiste plaats en
Oorspronkelijk geplaatst door bouk
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente
Ik vind dit een prachtplaatje en een prachtcompo, maar toch vind ik het duo erg aan de kant staan. Voor mij mogen ze prominenter in beeld. Hier overweegt voor mij het decor, en dat zou m.i. niet de bedoeling mogen zijn.
mee eens en dan ook nog maar twee halve gezichten van de modellen!
grt,bouk.
Mensen U ziet dat de heer Bouk uit het romantische hout is gesneden..
Deze prachtige plaat bewijst het eens te meer..
Of had je zo een scheve plaat in het geniep gemaakt bouk dat zoals je al zei door het rechtzetten de helf van de personen kwijt bent? Volgend mij is dit een " vanuit de broekzak stieken een foto maken" opname... If you know what I mean..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik zou dat éne meeuwtje in het midden nog durven weghalen en het zwart wat ophalen. Ik vind dit verder best een heel goeie foto. Mooie diepte, en een verhaal.
Comment