Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eva met gevoel
Collapse
X
-
-
Re: Eva met gevoel
Een leuk, spontaan, modern model, die weet hoe ze moet poseren.
Je mag het blauw van haar ogen wel beter laten uitkomen, volgens mij. Ze mag wat mij betreft wel in de lens kijken. Ik denk dat het model een intrigerende blik heeft; dan laat je meteen haar mondpiercing zien.
Voor foto 2, ze zit daar naakt, en met een mooie lichtval, maar was het lichaam niet op een méér fotogeniekere manier in beeld te brengen ? Nu zie je enkel haar (rechte) rug en de acherkant van haar haar, terwijl de rest van de foto dichtloopt in het diepste zwart (alvast hier op mijn scherm).
Foto 3, mooie pose. Je mag gerust anders doen maar het lichaam komt mij hier wel te licht over met weinig speling van het licht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cigaloun Bekijk bericht(...)Voor foto 2, ze zit daar naakt, en met een mooie lichtval, maar was het lichaam niet op een méér fotogeniekere manier in beeld te brengen ? Nu zie je enkel haar (rechte) rug en de acherkant van haar haar, terwijl de rest van de foto dichtloopt in het diepste zwart (alvast hier op mijn scherm).(...)
.
Gekromde een gedraaide rug had zeker een mooier licht-op-huid spel kunnen geven... en bovendien beetje expressie en gevoel kunnen leggen in de foto ook.
Wel mooi dat haar gezicht als silhuet is afgebeeld.
Laatste zeer ruw en interessant contrast, maar nadeel is dat de huid quasi één wit vlak is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtVind ik ook jammer. Ik snap wel dat het model bijvoorbeeld geen gevoelige delen wil tonen op foto, maar hier is het deel dat wel zichtbaar is, beetje saai in beeld gebracht. Een rechte rug.
Gekromde een gedraaide rug had zeker een mooier licht-op-huid spel kunnen geven... en bovendien beetje expressie en gevoel kunnen leggen in de foto ook.
Wel mooi dat haar gezicht als silhuet is afgebeeld.
Laatste zeer ruw en interessant contrast, maar nadeel is dat de huid quasi één wit vlak is...
ook vind ik no1 redelijk aan de lichte kant in het gezicht.
Maar qua expressie en poses 3 fraaie.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
vind de eerste erg mooi, beetje jammer van rechtsonder in de hoek.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik vind 2 de beste, maar zoals voorgaand gezegd mocht de rug wat meer gekromd zijn.
Bij 1 is het licht iets te fel.
3 vind ik niet zo fantastisch, te hoog contrast en de rug is 1 wit vlak
Comment
-
Met een dergelijk goede verhouding tussen fotograaf en model kun je heel ver scoren.
Maar dan moet je wel de zenuwen bewaren.
Hier ben je gewoon net even te snel bezig geweest.
Dat zie je aan de belichtingen, de details die niet echt lekker overkomen bij dit naturel model.
En juist die naturel fotografie heb ik zo hoog, kan ik erg van genieten.
Die is dan ook lastiger en moeilijker als glamour shots.
Bij glamour ga je hard aan het poetsen en strijken en bijwerken.
Bij naturel is dat juist een doodzonde.
Hiermee moet je gewoon echt je hoofd koel houden, helemaal leeg maken, rustig de tijd nemen en echt alles goed hebben voor je afdrukt.
Jammer hoor, want hier had echt heel veel leuks in kunnen zitten.
Toch complimenten voor deze studie.
Vooral de eerste is hier de beste.
Ik loop momenteel namelijk tegen dezelfde problemen aan.Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
Comment