Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En ik soms niet.
Raar, maar ik vind de scherpte hier verkeerd zitten al weet ik zeker dat dit zo gekozen is. het is wat zoeken achter het scherpe oog.
kadrage en model allemaal goed, maar scherpte mocht vooraan liggen
Hehe wel dat doet mij enorm plezier te mogen vaststellen dat ik niet de enige in mijn soort ben die een rare voorkeur heeft voor bepaalde platen in mijn eigen werk die bij de rest dan eigenlijk maar magertjes vallen hehe.
Ik vind deze niet goed (het doffe oog, een mond die naar agressie neigt, crap kader)
maar het stoort niet, deze foto heeft toch mijn dag goed gemaakt
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Kijk....een foto van een zeer mooie dame die er nog menselijk uit ziet
Prachtige foto Lennert, ik ben gek op dat zonlicht! Terecht dat je hier heel trots op bent.
Ik heb een vraagje...nu maak ik zelf ook vaak foto's in de zon, maar krijg dan vaak kritiek dat het haar hier en daar uitgebrand is en de foto daarom niet goed is. Hoe zwaar weegt dit voor de professionele fotografen?
Ik blijf erbij dat de scherpte helemaal zoek is online, soit.
Scherpte op de ogen; ik weet dat ze 'op het voorste oog moet liggen'. Ik vind (hier) van niet.
De agressieve mond zie ik niet echt. Miss het out of focus haartje dat de mond wat doet zakken in de hoeken?
Monica: Geen idee, ik ben geen pro. Tip: Schrijf eens een paar van die 'bd-regeltjes' op en kijk dan in de Vogue
Bedankt voor de reacties allemaal
sorry ik vind dit geen mooie foto
graag had ik vernomen van de maker wat deze foto zo aanspreekt, kwestie van van wat bij te leren.
greets
Ik vind het wel een mooie foto en om volgende reden.
"Misschien" wat gezondigd tegen een paar klassieke regeltjes maar ik vind het licht heerlijk en het gevoel en sfeer zijn er met hopen in deze foto.
Comment