Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
(iets minder vind ik het grote ''witte' vlak boven haar rechterborst. Ik zou bijna zeggen dat de top te laag zit. Dit maakt haar erg fors (en ook beetje vormloos) aan die kant. )
Je hebt gelijk MMax, ik heb lang zitten twijfelen tussen een aantal foto's van deze reeks.
Op de andere foto's was haar body een beetje naar het licht gedraaid, maar de blik was het 'net niet'. En dan wordt het kiezen
btw: ik vind de kwaliteit ook op niet veel trekken online? Niet echt scherp
(iets minder vind ik het grote ''witte' vlak boven haar rechterborst. Ik zou bijna zeggen dat de top te laag zit. Dit maakt haar erg fors (en ook beetje vormloos) aan die kant. )
viel mij ook op, ging net hetzelfde neertypen, maar zoals Lennert zelf zegt, keuzes maken... keuzes... dan weegt dat stukje huid niet op tegen de schitterende blik.
Is ook niet echt een foutje, meer eigen aan lichaamsbouw model in combinatie met topje. Dan zie ik het al helemaal door de vingers
Je hebt gelijk MMax, ik heb lang zitten twijfelen tussen een aantal foto's van deze reeks.
Op de andere foto's was haar body een beetje naar het licht gedraaid, maar de blik was het 'net niet'. En dan wordt het kiezen
btw: ik vind de kwaliteit ook op niet veel trekken online? Niet echt scherp
Btw: belichting: 1 doorflits plu-tje
Plaat is gewoon goed, hoef je echt niet over te twijfelen. Ik heb dat ook vaak.. die ene blik.. en dan is er altijd wel wat 'wat weer niet goed' is.
Ik heb in ps ff zitten klooien en met liquify en schaduwen is hier prima werk van te maken hoor
Comment