Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
?
Collapse
X
-
?
Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: ?
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht??? oei Henk,ziet er volgens mij niet zo geslaagd uit,wat is er met der neus en ogen gebeurd?? ik zie het niet zitten sorry
grtjs,
jeannotKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
zeer geslaagde opname ism de titel.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
ik denk dat Henk graag veel comment heeft en denk dat het wel gaat lukken met deze "foto"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk berichtEen hoopje filters op de foto gooien en posten.. zo komt hij over..Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk berichtik denk dat Henk graag veel comment heeft en denk dat het wel gaat lukken met deze "foto"
grtjs,
jeannot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtWat was de reactie van het model?
Comment
-
-
Jammer... heb beter werk van je gezien. Op naar de volgende.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Haar ogen prikken dwars door mijn monitor heen.
What were you thinking Henk?
Comment
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simonisme
Een hoopje filters op de foto gooien en posten.. zo komt hij over..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvs
ik denk dat Henk graag veel comment heeft en denk dat het wel gaat lukken met deze "foto"
zo komt het ook bij mij over,en dit is verre van Dave Hill
grtjs,
jeannotwww.sergioprodi.com
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!
Comment
-
Ik heb een eindresultaat voor ogen en kan dat met een filtertje bereiken. Wat is daar mis mee?
Ik zal zo direct eens kijken wie Dave Hill is ....
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment