Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bollen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bollen

Deze wil ik even posten omwille van een 'neveneffect' waarover ik mij gaandeweg ging verwonderen. Het gaat met name over de schaduw.

Ik werkte een deel van de reeks af met het model kortbij de witte achtergrond en een hard licht rechts, schuin vooraan. Dit zorgde voor de vrij sterk afgetekende schaduw , die ik liet meespelen in de beelden.
    Naderhand ging ik aan het photoshoppen om de foto's een beetje 'mijn' karakter mee te geven, en de schaduw werd daardoor niet alleen nog meer benadrukt, hij kreeg mijns inziens ook een 'eigen leventje'. Immers, de vorm bovenaan is niet meer of minder dan de hals van het model met links en rechts lichtpartijen die door haar opgehouden armen heen schijnen. Maar telkens wanneer ik deze foto nu open en er een vluchtige blik op werp, 'zie' ik eigenlijk een tweede voorkant, met borsten

Euh ... zegt dat nou wat over mij of over de foto lol

In ieder geval:
    Bodypaint door Candice Martens
    Het gekste model in het westelijk halfrond en omstreken: Rocka IJ

If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

Re: Bollen

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
    Euh ... zegt dat nou wat over mij of over de foto lol
    Een beetje over de twee zeker?

In elk geval: ik vind het geslaagd. De bodypaint, de nabewerking en het spel met de schaduw: ziet er goed uit!
    Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Ik heb deze reeds eerder gezien en vind het gewoon een prachtige prent.
      Ik val iedere keer opnieuw in bewondering.

Er is ook heel wat te zien en als je met uw oog langs de prent gaat dan kom je heel wat zaken tegen waar je kunt blijven hangen, I you get what I mean.
      De texturen in de schaduw vb, de leuke specular lights, het body paint werk dat op zichzelf ook erg kunstzinnig is, de texturen op het lichaam, de felle kleurtjes, ...

Comment

Als ik zo'n tekst zou plaatsen zouden ze vragen; 'sinds wanneer drink je weer?'

Ik hou zelf meer van de wat minder artistieke platen, maar dit ziet er heel netjes uit hoor. En hoewel ik graag borsten zie, liever 4 dan 2, tel ik er toch maar 2

Maar je doelt op de schaduw natuurlijk aan de muur. Met een beetje fantasie zie ik daar een borst met een hele grote tepel :lol:
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

tijdje geleden Sylvie,maar het was het wachten weer waard

grtjs,

jeannot

Comment

IK zou zeer graag eens een werkje van je zien in mijn nieuwe topic die ik gestart ben...
            Mooie opname hoor..En knappe belichting.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              IK zou zeer graag eens een werkje van je zien in mijn nieuwe topic die ik gestart ben...
              Mooie opname hoor..En knappe belichting.
              Oeps, ben niet op de hoogte vrees ik ...
              Waar vind ik die?
              If you always do what you always did, you will always get what you always got.
              www.sylviehuybrecht.be

Comment

Working...
              X