Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in een ruk..... + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: in een ruk..... + update

    In vorige reactie sprak ik van Renoir, maar hoe meer ik ernaar kom kijken hoe meer ik mijn opinie moet herzien: dit is een moderne expressie gebaseerd op De Geboorte van Venus (Sandro Botticelli) inclusief de ietwat schuine stand van het model.
    Proficiat

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #17
      Re: in een ruk..... + update

      Dedjuu, kom ik da nooit tegen bij ons in de velden ...

      1ste en update.... Mooie bewerking

      Comment


      • #18
        Re: in een ruk..... + update

        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        En dan zegt hij kwam ik dit tegen...Een beetje meer respect he Jeannot voor uw lieveke.. De eerste opname is goed van compo en de BG knap.
        ja, echt waar:en ik zei doe dat kleed aan want er komen mensen aan hahahaha

        grtjs,

        jeannot

        Comment


        • #19
          Re: in een ruk..... + update

          Komt dat tegen...! En ik maar naar insectjes zoeken!
          Volgende keer ga ik met u mee op shoot!

          Bijzonder knappe foto en bewerking! Vooral de eerste is idd net of ze uit een schilderij stapt. Schitterend gedaan!
          Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

          Comment


          • #20
            Re: in een ruk..... + update

            Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk bericht
            Komt dat tegen...! En ik maar naar insectjes zoeken!
            Volgende keer ga ik met u mee op shoot!

            Bijzonder knappe foto en bewerking! Vooral de eerste is idd net of ze uit een schilderij stapt. Schitterend gedaan!
            dan spreken we toch gewoon af,maar of ze daar nog gaat staan

            grtjs,

            jeannot

            Comment


            • #21
              Re: in een ruk..... + update

              Idd een heel schilderachtige plaat Mooi!

              Comment


              • #22
                Re: in een ruk..... + update

                Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                In vorige reactie sprak ik van Renoir, maar hoe meer ik ernaar kom kijken hoe meer ik mijn opinie moet herzien: dit is een moderne expressie gebaseerd op De Geboorte van Venus (Sandro Botticelli) inclusief de ietwat schuine stand van het model.
                Denk dat de plaatsing van de handen nogal menselijk en universeel is om de voor de hand liggenden redenen

                Mooie plaat, ook - met respect voor het model- omdat het deze keer geen 18 jarig perfect lijfje is dat afgebeeld staat, maar een mooie vrouw in al haar naturel en in prachtig decor

                Comment


                • #23
                  Re: in een ruk..... + update

                  Dat creatieve brein van je draait overuren JEannot!
                  Ik vind de foto's zo ontzettend mooi en ze vullen elkaar prachtig aan. Als ik MOET kiezen, dan wint foto nr 2. Het warme licht op de huid, maar ook het contrast van de sterke blik in de ogen en de kwetsbare houding spreken mij enorm aan.
                  Ik vind dit een prettige afwisseling in deze SC.

                  Comment


                  • #24
                    Re: in een ruk..... + update

                    Vind ze beide goed,ik kijk al uit naar een vervolg

                    Comment


                    • #25
                      Re: in een ruk..... + update

                      De eerste is de mooiste voor mij. Ik vind trouwens, dat het te zien is aan haar gelaatsuitdrukking op de 2de foto, dat ze verdrietig is (adel).
                      De update is ook stukken beter , en het lichaam van Sam ziet er meer natuurlijker uit...

                      Comment


                      • #26
                        Re: in een ruk..... + update

                        Ik probeer een nimf te zien, maar moet telkens weer aan roze biggetjes denken.
                        Vriendelijke groet,

                        Jos

                        Comment


                        • #27
                          Re: in een ruk..... + update

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                          Ik probeer een nimf te zien, maar moet telkens weer aan roze biggetjes denken.
                          viespeuk


                          grtjs,

                          jeannot

                          Comment


                          • #28
                            Re: in een ruk..... + update

                            En waarom "kom ik dat nooit tegen"... ik vertoef toch ook dikwijls in "velden"...
                            't Is nie voor t' een of 't ander, maar die tweede is een vette plaat

                            5 zaken die mij constant bezig houden :
                            • de toonzetting (zoals iedereen) : heel eigenzinnig, maar frappant en verrassend !
                            • het veld : jeetje, ofwel was er veel wind, ofwel is er flink gestoeid geweest, maar het kriskrasse graan(?) zorgt voor immense onrust in de achtergrond !
                            • die onrust komt terug in de houding en de gezichtsuitdrukking van het model : komt daar iemand die mijn naaktheid kan betrappen ?
                            • ook de onnatuurlijke schuine houding zorgt voor "ongemak". Het ergert mij mateloos en net daardoor blijft de plaat "aantrekken".
                            • een aantrekklijk, smakelijk en vooral echt lichaam, door de nonchalence "erotischer" dan bedoeld...
                            Na je PM verwachtte ik een grappige prent - het werd echter een prachtig en sprekend portret. Mes compliments
                            Greetz, Kariboe
                            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                            Comment


                            • #29
                              Re: in een ruk..... + update

                              knappe foto's , knappe model
                              meer moet dat niet zijn
                              into minimal techno

                              Comment


                              • #30
                                Re: in een ruk..... + update

                                Prachtige eerste (mijn voorkeur)
                                Spontane blik gevangen, sprekende kleuren, schilderachtige achtergrond ...

                                Ik heb nu genoeg van strand en zee.
                                Vanaf nu ga ik op zoek in de "velden"

                                greetz
                                Cheeta
                                Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                                flickr

                                Comment

                                Working...
                                X