Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anne aan de jachthaven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Anne aan de jachthaven

Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Re: Anne aan de jachthaven

Sommigen zullen zeggen dat je beter de Californian sunbouncer had gebruikt
    De reflecties van het zonlicht zijn nogal ongelijkmatig verdeeld (zeker bij 1 en 3). Dat heb je met een beperkt reflectiescherm (duidelijk te zien in de bril op #1).
    Groeten Dirk
    Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
      Sommigen zullen zeggen dat je beter de Californian sunbouncer had gebruikt
      De reflecties van het zonlicht zijn nogal ongelijkmatig verdeeld (zeker bij 1 en 3). Dat heb je met een beperkt reflectiescherm (duidelijk te zien in de bril op #1).
      uhuh. ik volg.
      Toevallig vorige week het verschil in levende lijve gezien op het strand. Pfff. hoop geld
      zo'n bouncer maar wat een licht komt daar af zeg :|

No1: De assistent had wat verder weg moeten staan met het scherm en ook hoger. Nu licht je de neusgaten op. Een refl. scherm zou in principe het zelfde moeten doen als een extra lamp in de studio.

Tevens vind ik de gesloten ogen op no3 niet fraai... De zonnebril is er juist voor om je ogen open te houden

No2 vind ik wel goed belicht trouwens.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Ik denk dat de jonge dame gewoon naar beneden kijkt op foto 3, daardoor lijkt het of haar ogen gesloten zijn.

Jep, een sunbounce kost al iets.
        Ik heb er eentje en dat er licht weerkaatst, mag je zeker van zijn. Moeilijk voor model om ogen open te blijven houden door de weerkaatsing.

nr 1 vind ik anders wel iets hebben.
        Pose, achtergrond... ja ik vind hem wel mooi/.
        Een amateur maakt zich druk om scherpte
        een professioneel maakt zich druk in de verkoop
        een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

Comment

Bedankt voor de inpuit!

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ze haar ogen gesloten heeft op de 3de, ik zou het eens moeten bekijken op mijn full res foto.
          Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

Working...
          X