Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
heel leuk gedaan maar zou de pose anders hebben gedaan
BV: rechterarm iets meer naar buiten en de rechtervoet voor de linkerknie
.
Bij mijn volgende shoot werf ik je aan als art director, dit om mijn modellen goed te zetten
zoals het hoort,...we bekomen dan zeker en vast fotos waar nooit meer iets op aan te merken valt...
Bij mijn volgende shoot werf ik je aan als art director, dit om mijn modellen goed te zetten
zoals het hoort,...we bekomen dan zeker en vast fotos waar nooit meer iets op aan te merken valt...
Ik tel dus zeker en vast op jou !
Thank's voor commentje!
Grtz, Daniel
dat zou hij wel willen onze bouk
wat het plaatje betreft "super mega cool " moet het nog meer zijn
het is een iets anders, maar vind het wel een tof effect.
enige wat ik anders zou gedaan hebben is het model meer naar rechts zodat er meer schaduw te zien is. rechts is nu zo leeg ...
Goede compositie met die twee vlekken in de achtergrond en de lege ruimte rechts.
Alleen zou ik eerder het vignet rechtsonder willen zien in plaats van rechtsboven, dan staan de lichte vlekken, het model en het vignet in één lijn.
Mijn idee.
Comment