Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wel jammer dat je van een danscompagnie een .... statische foto neemt.
Ik mis dus vooral beetje dans.
Zonder de titel zou niemand weten dat het om een dansvoorstelling gaat, kon evengoed een soundchecker zijn die even onder spot staat met een podiumbouwer op de achtergrond....
Foto's die het moeten hebben van de titel zijn niet echt mijn ding...
ben het met de vorige poster helemaal eens, want als ik naar de foto kijk zonder de uitleg te kennen weet ik helemaal niet waar het om te doen is.
maar de foto op zich is helemaal niet slecht want vind de voorste persoon knap in beeld gebracht, wat ik van de achterste persoon niet kan zeggen daar ik het dansen niet in de foto terug vind. komt net over precies zo van "lap nu komt die opduiken net als ik afdruk"
greets
je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad www.korandoke.be
precies zo van "lap nu komt die opduiken net als ik afdruk"
dat vind ik net het boeiende aan de foto, de achterste persoon waar je je van afvraagt wie is dat, wat doet die daar.
Dat maakt er een heel andere, interessantere plaat van dan wanneer je die man alleen zou hebben onder de spot.
toch bizar dat ik compleet tegenovergestelde reacties krijg (zowel hier als elders).
nu, voor mij liever ofwel erop of compleet ernaast, dan een lauw "mjah ..."
deze scene van het stuk (statisch/dynamisch) staat erop zoals het hoort.
toch bizar dat ik compleet tegenovergestelde reacties krijg (zowel hier als elders).
nu, voor mij liever ofwel erop of compleet ernaast, dan een lauw "mjah ..."
deze scene van het stuk (statisch/dynamisch) staat erop zoals het hoort.
merci (ook jij, MM)
mm
Het feit dat je totaal verschillende reacties krijgt, maakt m.i., op zich, dat het beeld meer in zich heeft, dan een "loutere registratie", waarvan je er hier 1001 terugvindt, de éne al wat beter gemaakt dan de andere.
Ik vind het persoonlijk ook een moeilijke foto, wat maakt dat ik al enkele keren kwam kijken. Het beeld spreekt voor mij wel (ik zie theater, ik zie een pose, een podium, het licht, de sfeer die er bij hoort), maar toch twijfel ik nog of de persoon op de achtergrond echt bijdraagt of stoort.
Comment