Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Mine C-

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: -Mine C-

    Voor mij de laatste die is heel mooi, en dan de eerste.

    Groetjes, Andy

    Comment


    • #17
      Re: -Mine C-

      Eerste vind ik erg goed ... eens een iets andere, wat frivole pose.
      2e vind ik dan weer veel minder, doordat het model haar voet gedraaid staat lijkt het alsof ze immense enkels heeft, iets wat foto 1 dan weer volledig ontkracht.

      Comment


      • #18
        Re: -Mine C-

        3 sprekende platen, heel mooi en sympathiek ogend model.

        Als ik moet kiezen tussen één van de 3, 3, want ik vind haar kleedje niet zo mooi.

        Nog 1 dingetje, prachtige katogen heeft dat model, I like it.

        Jan

        Comment


        • #19
          Re: -Mine C-

          Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          Waauuw mannen toch, wat een kreativitijd in jullie comments!

          Tot viermaal toe ge QUOTE' d,...amaai, en ik die dacht dat fotografen kreatieve mensen waren...

          Misschien ook eens tijd om naar wat internationale (forget Belgium) fashion publicaties te kijken...

          En, ...wat ik ook heel geregeld merk, is dat mensen die (negatieve) comments op PS zetten,...er ook nooit, en zeker niet kunnen gebruik van maken...

          Steeds gemakkelijk natuurlijk om iets te verwerpen dat je zelf niet kunt, ...of niet wil aanleren ?

          Dit gezegd zijnde is bij deze fotos gewoon (buiten save for web) geen PS gebruikt !

          Deze beelden zijn hoofdzakelijk in Aperture en/of in LR gemaakt

          Ik toon hier geregeld enkele beeldjes, ...zeggen dat indien ze anders gemaakt werden, ze beter

          of slechter zouden zijn, vind ik volledig irrelevant

          Ik breng relatief weinig beelden uit, maar diegene die ik uitbreng zijn wel bedacht,

          en zijn niet het resultaat van op enkele knopkes in PS te drukken...

          Verder respecteer ik alle interesante kreatieve fotografen die hier op de site staan,

          fotos afbreken doe ik niet,...gewoon omdat de maker ervan er dikwijls

          hart en ziel heeft ingestoken, ...iets wat vele negatief ingestelde "afbrekers" te gauw vergeten!

          Zo zou je ook tegen een Rubens schilderij kunnen zeggen: was deze nu in aquarel geschilderd geweest,

          zou ze ook beter/slechter geweest zijn,....

          En ja, ik weet het, veel "smileys" gebruikt!....ik ben in een gekke kreatieve dag!

          Enjoy!

          Daniel.
          Waarvan akte ... uiteraard!
          "Just do it !"

          http://jr52.be/index.html

          Comment


          • #20
            Re: -Mine C-

            Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
            Waarvan akte ... uiteraard!
            uhuh. ik volg.

            Maar ik ga ff te lang mee in dit vak om dit voor zoete koek aan te nemen

            Ik heb dus ff niks tegen extreem PS en ook niks tegen deze beelden. (doe het zelf ook)

            Maar ik durf gerust een kratje bier (no matter wat merk) te verwedden dat deze beelden niet zomaar uit een cammetje rollen

            Lever mij de RAW en ik lever jou een krat Heineken En doe mij maar plaat 3
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #21
              Re: -Mine C-

              als ik dit zie...WOW !! ..
              in plaats van kritiek te geven beter zelf zoiets te voorschijn toveren (mag nog 80% PS zijn)

              Ik weet niet of de TS veel geheimen wil prijsgeven over zo een prachtplaten maar ik merk dat ze allemaal genomen zijn op 85mm .
              Zijn de fotos genomen met een 70-200 ?
              of met een lens met vast brandpunt (85) ? als da besta

              Comment


              • #22
                Re: -Mine C-

                als ik dit zie...WOW !! ..
                in plaats van kritiek te geven beter zelf zoiets te voorschijn toveren (mag nog 80% PS zijn)

                Ik weet niet of de TS veel geheimen wil prijsgeven over zo een prachtplaten maar ik merk dat ze allemaal genomen zijn op 85mm .
                Zijn de fotos genomen met een 70-200 ?
                of met een lens met vast brandpunt (85) ?
                Oh, veel geheimen zijn er niet , zoals in de exif staat, heb ik een Canon prime 85 mm 1.8 gebruikt,

                eenvoudiger kan het niet....

                Lever mij de RAW en ik lever jou een krat Heineken
                Heineken,...was da ?....is da dat Hollands spul?

                Voor champagne misschien wel,...

                LOL hé Madmax !!!!

                Maar ik ga ff te lang mee in dit vak om dit voor zoete koek aan te nemen
                Ja, ik nog niet,....moet nog zoveel doen, testen, beleven, uitproberen,... en bijleren...

                Thank's for commenting

                Daniel

                .

                Comment


                • #23
                  Re: -Mine C-

                  Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                  En ja, ik weet het, veel "smileys" gebruikt!....ik ben in een gekke kreatieve dag!
                  Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                  www.cromagnonman.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: -Mine C-

                    Ik vind het drie mooie platen met een voorkeur voor nummer drie. Ik vind ook dat je door de bewerkingen een mooie sfeer hebt gecreeerd. Hier houd ik wel van. Ik maar een minpuntje. De ogen zijn in foto 2 bijna niet meer te zien. Dit komt volgens mij mede door de vignetting die je toegevoegd hebt en die op die plaats ervoor zorgt dat het bij de ogen net te donker word.
                    Ik vind de compo's van alledrie de fotos goed.

                    grtjs Wim
                    "The important thing is not the camera but the eye..............

                    but the camera helps "

                    Comment


                    • #25
                      Re: -Mine C-

                      Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                      Waauuw mannen toch, wat een kreativitijd in jullie comments!

                      Tot viermaal toe ge QUOTE' d,...amaai, en ik die dacht dat fotografen kreatieve mensen waren...

                      Misschien ook eens tijd om naar wat internationale (forget Belgium) fashion publicaties te kijken...

                      En, ...wat ik ook heel geregeld merk, is dat mensen die (negatieve) comments op PS zetten,...er ook nooit, en zeker niet kunnen gebruik van maken...

                      Steeds gemakkelijk natuurlijk om iets te verwerpen dat je zelf niet kunt, ...of niet wil aanleren ?

                      Dit gezegd zijnde is bij deze fotos gewoon (buiten save for web) geen PS gebruikt !

                      Deze beelden zijn hoofdzakelijk in Aperture en/of in LR gemaakt

                      Ik toon hier geregeld enkele beeldjes, ...zeggen dat indien ze anders gemaakt werden, ze beter

                      of slechter zouden zijn, vind ik volledig irrelevant

                      Ik breng relatief weinig beelden uit, maar diegene die ik uitbreng zijn wel bedacht,

                      en zijn niet het resultaat van op enkele knopkes in PS te drukken...

                      Verder respecteer ik alle interesante kreatieve fotografen die hier op de site staan,

                      fotos afbreken doe ik niet,...gewoon omdat de maker ervan er dikwijls

                      hart en ziel heeft ingestoken, ...iets wat vele negatief ingestelde "afbrekers" te gauw vergeten!

                      Zo zou je ook tegen een Rubens schilderij kunnen zeggen: was deze nu in aquarel geschilderd geweest,

                      zou ze ook beter/slechter geweest zijn,....

                      En ja, ik weet het, veel "smileys" gebruikt!....ik ben in een gekke kreatieve dag!

                      Enjoy!

                      Daniel.
                      Wat is dat toch met die arrogantie ("durf geen kritiek geven want je kan het zeker zelf niet", "mensen met kritiek = negatief ingestelde afbrekers" etc...) tegenwoordig op BD? Waarom posten ze dan foto's? Ik probeer het te begrijpen...

                      Enfin, voor mij komt het gezicht in 3 alleszins niet zo naturel over, er is iets met die ogen. Doet me denken aan manga. Kan aan het model liggen ook natuurlijk. En foto 1 heeft nogal wat ruis in achtergrond, wel leuke speelse pose en leuk beeld, vooral dankzij de scherptediepte.

                      Comment

                      Working...
                      X