Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cindy - portretje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cindy - portretje

Model : Cindy Maes
    Visagie : Jessica Vandecraen
    Licht : natuurlijk licht met sun-bounce reflector
    D300 : ik

Re: Cindy - portretje

Mooie compo en blik van Model..Andere comments laat ik over aan de experts..
    Of je er dan iets aan hebt aan de mijne?
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Re: Cindy - portretje

Wat ik wel jammer vind dat is het stukje schouder dat daar rechts naast het haar nog komt piepen.
      Verder vind ik het een mooi model, maar ik had graag gezien dat het licht niet zo vlak op het gezicht zou vallen. Moest het méér gemoduleerd op de voorkant vallen dan zou het gelaat wel slanker afgebeeld geweest zijn. Ik zie aan de reflectie in de ogen dat inderdaad een grote "lichtbron" (licht dat weerkaatst op een groot vlak of een grote raam) gebruikt is geweest.
      Persoonlijk vind ik het ook beter dat het model naar de fotograaf kijkt dan voelt de toeschouwer van de foto achteraf zich ook aangekeken door het model. Hier krijg ik de indruk dat het model nét naast de camera kijkt. Dat is ook geen droompose, dus noch vis noch vlees.
      Volgens mij ook een iets hoger standpunt tov. het gezicht aannemen, dan zie je minder van de neusgaten.
      Maar al deze kritiek, verder niks dan lof voor de visagiste maar ook voor het model ("revolver-ogen" en mooie mond !) !

Comment

Working...
      X